سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خودرو در بازار ایران همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌ دهد و رکود شدیدی در بازار خودرو حاکم شده است. در ادامه، جدول کامل قیمت خودرو شامل خودروهای داخلی و وارداتی را مشاهده می‌ کنید.

بازار خودروی ایران در این هفته با شوک‌ های قیمتی زیادی مواجه شد. پس از اعلام خروج پژو سیتروئن و هیوندای از ایران، قیمت خودرو به خصوص خودروهای خارجی به طور عجیبی افزایش پیدا کرد و تا مرز انفجار پیش رفت. پس از آن، شورای رقابت با صدور مجوز افزایش حدود 7 درصدی قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان، شوک جدیدی را به بازار وارد کرد و به نظر می‌ رسد قرار است از اول تیر ماه شاهد اعمال قیمت‌ های جدید باشیم.

روند صعودی قیمت خودرو در بازار ایران از هفته‌ ها پیش آغاز شد، اما در این هفته قیمت‌ ها به شکل نامتعارف‌ تری افزایش پیدا کرد و حباب بزرگی شکل گرفته که می‌ تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله دلایل این گرانی عجیب می‌ توان به نوسان‌ های نرخ ارز، خروج آمریکا از برجام، تعلیق فعالیت‌ های خودروسازان خارجی در ایران به دلیل تحریم و کم شدن عرضه از سوی خودروسازان اشاره کرد. از سوی دیگر مشتری چندانی در بازار حضور ندارد و رکود شدیدی در بازار خودرو حاکم شده است. در ادامه این مطلب می‌ توانید جدول کامل قیمت خودرو شامل خودروهای داخلی و وارداتی را مشاهده کنید:

قیمت خودرو – خودروهای داخلی – 26 خرداد 97

قیمت خودرو – خودروهای وارداتی – 26 خرداد 97

برای دیدن جدول قیمت ها به سایت صائین کالا نیوز مراجعه کنید


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 135500
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ