سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خودرو در این هفته سیر نزولی داشته و با فاصله گرفتن از التهاب گذشته، شاهد کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی بودیم. در ادامه، جدول آخرین قیمت خودرو در بازار ایران شامل خودروهای داخلی و وارداتی را مشاهده می‌ کنید.

در روزهای اخیر بازار خودرو از التهاب گذشته فاصله گرفته و شاهد کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی هستیم. سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروی تهران اعلام کرد افزایش عرضه از سوی خودروسازان از دلایل کاهش قیمت خودروها در بازار است و در این شرایط، دلال‌ هایی که به امید افزایش قیمت‌ ها خودروها را انبار کرده بودند به هراس افتاده و از ترس کاهش قیمت، این محصولات را در بازار عرضه کرده‌ اند. اکنون بازار خودرو آرام‌ تر شده و التهاب هفته‌ های اخیر از بین رفته است و پیش‌ بینی می‌ شود در آینده نیز شاهد کاهش هر چه بیشتر قیمت خودرو باشیم. از سوی دیگر، در حال حاضر مشتریان نیز دست از خرید خودرو برداشته‌ اند تا قیمت‌ ها معقول‌ تر شود.

در چند روز اخیر در بازار آزاد، قیمت مزدا 3 حدود 40 میلیون، قیمت پژو 2008 حدود 50 میلیون، قیمت سراتو حدود 20 میلیون، قیمت ساندرو استپ وی اتوماتیک حدود 10 میلیون، قیمت ساندرو معمولی حدود 8 میلیون و قیمت پژو 206 حدود 4 میلیون تومان کاهش داشته است.

اما در حالی که بازار خودرو کم کم آرام می‌ شد، امروز اعلام شد که واردات خودرو به صورت کامل (CBU) ممنوع شده و ارزی به آن اختصاص پیدا نمی‌ کند که این مساله می‌ تواند شوک جدیدی را به بازار خودروهای وارداتی وارد کند و مجددا منجر به افزایش قیمت خارجی‌ ها در بازار کشورمان شود.

مقاله‌های مرتبط:

در هفته‌ ای که گذشت، شرکت ایران خودرو با توجه به مجوز شورای رقابت، قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان خود را افزایش داد. چری تیگو 7، لیفان ایکس 50 و لیفان ایکس 60 هم از جمله خودروهای چینی هستند که در این هفته با افزایش قیمت عجیبی مواجه شدند. در ادامه، جدول کامل قیمت خودرو در بازار ایران را مشاهده خواهید کرد:

قیمت خودرو – خودروهای داخلی – 2 تیر 97

قیمت خودرو – خودروهای وارداتی – 2 تیر 97

برای دیدن جدول قیمت ها به سایت صائین کالا نیوز مراجعه کنید

خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 135509
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ