سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه فولکس واگن بعد از معرفی نسل بعدی واگن پرفروش اروپا با Skoda Octavia 4 Combi ، نسخه جدیدی از محبوب ترین SUV در قاره قدیمی را روانه بازار کرده است. بروزرسانی چرخه میانی برای Tiguan بیش از حد معمول نیست زیرا با معرفی eHybrid و R ، مدل های خانواده فولکس واگن تیگوان را افزایش می دهد. فولکس واگن تیگوان از شاسی بلندهای جذاب شرکت فولکس است که بسیار جذاب به نظر می رسد و در این بخش ما نسخه فیس لیفت شده آن را می بینیم که مختص سال 2021 می باشد.

تصاویری جدید از فولکس واگن تیگوان 2021

برای نمایش بهتر مشتقات الکتریکی و عملکردی ، VW چند ویدئو منتشر کرده است که به ما امکان می دهد با تازه واردان این شرکت یعنی فولکس واگن تیگوان 2021 آشنا شویم. علاوه بر این ، تیگوان معمولی نیز در مشخصات اسپرت R-Line نمایش داده می شود. از این سه مورد ، بدیهی است که به دنبال مدل R پرچرب هستیم ، اما دو مدل دیگر نیز برای بسیاری از افراد بسیار خوب است. این یعنی هم طراحی و هم عملکرد خوبی را باید از نمونه فولکس واگن تیگوان انتظار داشته باشیم.

2021 vw tiguan fc

ما استدلال می کنیم که طراحی الهام بخش Golf-esque کاملاً مناسب Tiguan است و اگرچه از هیجان انگیزترین کراس اوور به دور نیست ، موفقیت تجاری گسترده ای داشته است. این مدل پرفروش ترین گروه VW است و تقریباً 911000 دستگاه در سال 2019 تولید شده است، بنابراین این شرکت مجبور شد مطمئن شود که با استفاده از دستورالعمل های سود آور ، طراحی را می تواند تغییر دهد! به همین دلیل است که بیشتر ویژگی های ارائه شده در فولکس واگن تیگوان به مانند گذشته است.

فولکس واگن تیگوان

از چراغ های جلو ماتریس LED گرفته تا کنترله ای آب و هوایی لمسی Arteon-2021 ، Tiguan بازسازی شده دارای بسیاری از موضوعات جدید فناوری پیشرفته است. کروز کنترل تطبیقی ??تکامل یافته اکنون می تواند با سرعت حداکثر 130 مایل در ساعت (210 کیلومتر در ساعت) کار کند ، در حالی که در واقع این سیستم سرگرم جدید MIB3 با 10 برابر قدرت محاسباتی بیشتر نسبت به نسخه قبلی عمل می کند.

چرا فولکس واگن تیگوان؟

فولکس واگن تیگوان با قابلیت جابجایی کامل Tiguan ، VW در حال اضافه کردن سیستم صوتی اختیاری جدید 480 واتی Harman Kardon و فرمان فانتزی با کنترل لمسی است. در زیر پوست اصلاح شده ، شما می توانید کارآمدترین موتورهای بنزینی و دیزلی این شرکت را پیدا کنید و شرکت VW که جدیدترین TDI های آن "از جمله تمیزترین موتورهای احتراق در جهان است" را برای این شاسی بلند خود به کار گرفته است.

فولکس واگن تیگوان

مهمترین ویژگی نوین برای علاقه مندان ، موتور 316 اسب بخاری برای Tiguan R است ، یک واحد 2.0 لیتری توربوشارژ با تولید 310 پوند  (420 نیوتن متر) و به اشتراک گذاری آن با Arteon R و همچنین Golf آینده همراه است. این پیشرانه با گیربکس اتوماتیک هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچ و سیستم جدید 4Motion که از گشتاور چرخ انتخابی بهره می برد تا بتواند به فعالیت بهتر و کارآمدی آن کمک کند ، کار می کند.

فولکس واگن تیگوان

در حالی که ممکن است Tiguan R به ایالات متحده بیاید ، eHybrid برای این کشور عرضه نخواهد شد. پلاگین هیبریدی با یک مجموعه الکتریکی اتخاذ شده از نسخه های GTE از Golf ، Passat و Arteon دامنه EV 31 مایل را ارائه می دهد و می تواند 81 مایل در ساعت (130 کیلومتر در ساعت) را بدون استفاده از بنزین فعالیت کند. خودرو فولکس واگن تیگوان تجدید نظر شده پاییز امسال در اروپا به بازار عرضه خواهد شد و احتمال دارد که این نسخه با رنگ های جذابی به بازار عرضه شود که این خود برای کسانی که به دنبال تنوع در شاسی بلند خود هستند، بسیار جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :15
کل بازدید : 135667
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ