سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه سال و نیم از زمان معرفی مدل نسل پنجم ، لکسوس LS برای مواجهه بهتر با آلمانی ها ،  می گذرد و حالا اخباری از فیس لیفت جدید لکسوس LS به گوش می رسد. به خصوص که یک مرسدس کلاس جدید در گوشه و کنار قرار دارد. شما برای تشخیص تغییرات ظاهر باید سخت گیر باشید که متوجه تغییرات بشوید  زیرا این سدان لوکس پرچمدار تغییر چندانی نکرده است. یک رنگ جدید زیبا به نام Gin-ei Luster وجود دارد ، “نقره ای خارق العاده” با بافت صاف مانند آینه که جذابیت بیشتری را برای این خودرو فراهم می کند. لکسوس LS قطعا یک خودروی لوکس دوست داشتنی است.

لکسوس LS

جذابیت های لکسوس LS جدید

چراغهای جلو لباسی متفاوت از گذشته پوشیده اند ، زیرا LS سیستم پرتوی تراکمی را که ابتدا در RX 2019 معرفی شده است ، تصویب می کند. لکسوس همچنین با سپر جلو هم به افزودن یک خط کاراکتر عمودی در هر دو گوشه برخورد کرده است ، در حالی که مشبک دوک نخ ریسی میزبان یک ماژول حسگر رادار قابل ملاحظه با واشر مخصوص خود است. تصاویر منتشر شده تاکنون LS 500 را در تریم های  F Sport و LS 500h نشان داده اند که هر دو دارای گرافیک ملایم به روز شده و تریم پیانو بلک به جای تریم های قبلی کرومی هستند. چندین مدل چرخ جدید آلیاژی برای انتخاب شما وجود دارد ، از جمله مجموعه ای 20 اینچی برای نسخه F Sport که به جذابیت ظاهری و عملکردی خودرو کمک می کنند.

لکسوس LS

در حالی که فضای داخلی به طور گسترده ای منتقل شده است ، 2021 LS دارای صفحه نمایش با وضوح بالا و آینه دیواری دیجیتال به همراه یک رنگ مشکی برای کنترل های روی فرمان و کنسول میانی است. در مورد آن ، کنسول مرکزی اکنون میزبان سوییچ است که میانبر برای سیستم سرگرمی 12.3 اینچی کار می کند تا دسترسی سریع به صندلی های گرم و فرمان را داشته باشد. این Infotainment به عنوان یک صفحه نمایش لمسی جدید ، معرفی شده است که بسیار جذاب به نظر می رسد.

لکسوس LS

برخی از ویژگی های به روز شده در لکسوس LS

این تغییرات ممکن است جزئی به نظر برسند ، اما دلیل اصلی آن این بود که تمرکز اصلی لکسوس بر بهبود راحتی بود. سیستم تعلیق تطبیقی ??برای ارائه یک سواری صاف ابریشمی بهینه شده است که با اصلاحات انجام شده در میله های تثبیت کننده و نصب موتور نیز افزایش یافته است. در حال حاضر حتی پوشش های صندلی دارای نقاط بخیه عمیق تر و همراه با اورتان کم مقاومت در برابر  صندلی های قبل برای افزایش راحتی است. گفته می شود که صندلی ها نرمتر از گذشته بوده و قادر به جذب بهتر لرزش ها هستند.

لکسوس LS

لکسوس می گوید LS 500 موتور معمولی و گشتاورش و گیربکس سریعتر بهبود بخشیده است در حالی که سیستم هیبریدی موجود در LS 500h در شتاب بیشتر از قبل لگد می زند. هر دو لکسوس LS ها از سیستم های کنترل صوتی فعال و پیشرفته صدا برای تقویت یک کابین آرام استفاده می کنند.

لکسوس LS

لکسوس LS اصلاح شده به عنوان آرایه ای از سیستم های کمک راننده ، از جمله عملکرد Park Assist با کنترل خودکار فرمان ، شتاب ، ترمز و تغییر دنده ها ، را ارائه می دهد. این سیستم با دوربین و سنسورهای مافوق صوت خود را با نگه داشتن اتومبیل در لاین ، تعویض خطوط ، حفظ فاصله مشخص از ماشین در جلو و ارائه کمک در هنگام سبقت گرفتن از وسایل نقلیه ، به راننده کمک می کند. لکسوس Teammate با پشتیبانی از به روزرسانی های نرم افزاری ، با گذشت زمان بهتر می شود و بدین ترتیب قابلیت های جدیدی را به محض دسترسی ارائه می دهد. فروش لکسوس LS در ژاپن تا پایان سال 2020 آغاز می شود و بازارهای بین المللی در سال آینده، آن را دریافت خواهند کرد. خودرو لکسوس LS


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :15
کل بازدید : 135660
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ