سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در بازه قیمتی بیشتر از 3 میلیون تومان، گوشی‌ های پرچمدار قرار می‌ گیرند و رقابت بسیار سنگین‌ تر از سایر بازه‌ هاست. با ما و راهنمای خرید گوشی بالای سه میلیون تومان در نوروز 97 همراه باشید.

همه گوشی‌ های بالای سه میلیون تومان از سخت افزار بسیار قدرتمند و نرم افزاری به روز و پیشرفته بهره می‌ برند و هر یک در جهتی، از دیگری برتر است. گرچه در بازه‌ های قیمتی پایین‌ تر، میزان کیفیت دیوایس با میزان مبلغ پرداختی رابطه مستقیمی داشت، اما در این رنج قیمت بایستی به نوع کاربردتان از تلفن هوشمند دقت کنید. با این وجود تمامی گوشی‌ های معرفی شده در راهنمای خرید گوشی بالای سه میلیون تومان تا سه الی چهار سال می‌ توانند اپلیکیشن‌ های روز را به راحتی اجرا کنند، آپدیت‌ های سیستم عامل را دریافت کنند و همراه خوبی برایتان باشند.

پیش از معرفی گوشی‌ ها، بهتر است موارد زیر را در خاطر داشته باشید.

  • کشور تولیدکننده دستگاه اهمیت چندانی ندارد، چرا که بسیاری از کمپانی‌ ها به منظور کاهش هزینه تولید محصولاتشان، کارخانه‌ های خود را در چین بر پا می‌ کنند. آنچه اهمیت دارد، اعتبار شرکت گارانتی کننده و تاریخ انقضای گارانتی دیوایس شماست.
  • حتما از فروشگاه‌ های مورد اعتماد و یا از نمایندگی‌ های رسمی برند مدنظرتان خرید کنید. بدین ترتیب احتمال تقلبی بودن دستگاه و قطعات آن به صفر می‌ رسد و همچنین نگرانی بابت طرح رجیستری نیز وجود نخواهد داشت.
  • قیمت‌ های اعلام شده برای هر موبایل تقریبی و مربوط به زمان انتشار این مقاله بوده و ممکن است براساس تنوع رنگ، حافظه داخلی متفاوت، شرکت گارانتی کننده دستگاه و شهر شما قیمت متفاوت باشد. بنابراین پیش از تصمیم نهایی و اقدام به خرید، حتما از جدیدترین قیمت موبایل مورد نظرتان با خبر شوید.

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان

سامسونگ گلکسی اس 8 – Samsung Galaxy S8

قیمت تقریبی: سه میلیون و 120 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان5.8 اینچ

1440×2960 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
12 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون توماناگزینوس 8895
چهار هسته 1.7 + چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی
رم: 4 گیگابایت  راهنمای خرید گوشی
باتری: 3000 میلی آمپر
حافظه: 64 گیگابایت
قابلیت خاص حسگر تشخیص اثر انگشت – مقاوم در برابر نفوذ آب – دوربین با کیفیت – فناوری شارژ سریع

در نگاه اول به اس 8، ظاهر بسیار زیبای آن توجه هر کسی را جلب می‌ کند و بیشتر قاب جلویی را نمایشگر با کیفیت دستگاه پوشانده است. رنگ‌ ها در این نمایشگر جلوه خاصی دارند و دقت فوق‌ العاده بالای نمایشگر OLED دیوایس، باعث می‌ شود نگاه کردن به اس 8 لذت‌ بخش‌ تر از هر گوشی دیگری باشد. سامسونگ صفحه نمایش اس 8 را با نسبت 2 به 1 ساخته و در کناره‌ ها نیز شاهد خمیدگی هستیم که حاصل تجارب کره‌ ای‌ ها در زمینه نمایشگرهای خمیده است. زیر نمایشگر با کیفیت اس 8 چیپست پر قدرتی از خانواده اگزینوس قرار گرفته که اجرای هر برنامه‌ ای را در کسری از ثانیه ممکن می‌ کند. این پردازنده 10 نانومتری مصرف انرژی بسیار پایینی نیز دارد و شارژدهی باتری را تا یک روز و نیم تضمین می‌ کند.

کره‌ ای‌ ها در بخش دوربین تغییرات زیادی اعمال نکرده‌ اند و همان فرمول موفقیتشان در اس 7 را تکرار کرده‌ اند. پیکسل‌ های دوربین‌ ها به اندازه کافی بزرگ هستند و تصاویر آن شفاف و کاملا پر نور هستند. دوربین سلفی نیز تصاویر وایدتری نسبت به اس 7 ثبت می‌ کند و از سنسور ساخت سونی برخوردار است. همانند همه گوشی‌ های سری اس، اس 8 نیز در دو نسخه کوچک و بزرگ عرضه می‌ شود. اس 8 پلاس به سخت افزاری کاملا مشابه با اس 8 مجهز شده و شاید تنها تفاوتش اندازه نمایشگر آن باشد. اگر به فبلت‌ ها علاقه‌ مندید و نمایشگر 5.8 اینچی اس 8 برایتان کوچک است، می‌ توانید به سراغ گلکسی اس 8 پلاس با قیمت سه میلیون و 300 هزار تومان بروید.

برای دیدن بقیه مطلب به منبع سایت مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 135504
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ