سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 >

در هر بازه قیمتی، موبایل‌ های زیادی وجود دارند که هر یک با ظاهر و امکاناتی متفاوت جلب توجه می‌ کنند. در ادامه خرید گوشی تا 800 هزار تومان را برای شما عزیزان راحت‌ تر کرده‌ ایم.

شاید ابتدا تصور کنید در این بازه قیمتی، گوشی‌ های کمی حضور دارند و نیازی به گشت و گذار و بررسی در بازار نیست؛ اما این بازه را می‌ توان یکی از شلوغ‌ ترین بازه‌ های قیمتی دانست که اکثرا با محصولات چینی و بعضا با کیفیت اشغال شده‌ اند و انتخاب یک همراه مناسب در میان آن‌ ها چندان کار آسانی نیست. بسیاری از افراد نیز در کنار تبلت بزرگ یا تلفن هوشمند گران‌ قیمتشان، از یک موبایل ارزان‌ تر استفاده می‌ کنند و در مکان‌ های عمومی با خود به همراه دارند. در هر صورت، هدف ما در راهنمای خرید گوشی تا 800 هزار تومان ، معرفی موبایل‌ هایی با کیفیت خوب است که بتوانند شما را در اکثر مواقع همراهی کنند.

پس از نهایی شدن تصمیم‌ تان، حتما از فروشگاه‌ های معتبر و مورد اعتماد خرید کنید. برخی فروشنده‌ ها با فروختن گوشی‌ های قاچاق و رجیستر نشده سعی در کلاهبرداری و سود جویی دارند اما در صورت خرید از نمایندگی‌ های معتبر و رسمی کمپانی‌ ها، نه تنها می‌ توان از اصالت دستگاه اطمینان حاصل کرد بلکه مشکلاتی نظیر رجیستری نیز گریبان‌ گیر نخواهند شد.

در نظر داشته باشید قیمت‌ های اعلام شده برای هر تلفن هوشمند به صورت میانگین قیمت بازار درج شده‌ اند. توصیه می‌ کنیم پیش از اقدام به خرید، حتما از فروشگاه مدنظرتان جدیدترین قیمت دیوایس را جویا شوید.

خرید گوشی تا 800 هزار تومان

گلکسی جی 1 مینی پرایم – Galaxy J1 mini prime

قیمت تقریبی: 445 هزار تومان

خرید گوشی تا 800 هزار تومان5.0 اینچ

480×800 پیکسل

خرید گوشی تا 800 هزار تومان
5 مگاپیکسل
VGA (جلو)
خرید گوشی تا 800 هزار تومانSpreadtrum SC9830
چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی
رم: 1 گیگابایت راهنمای خرید گوشی
باتری: 1500 میلی آمپر
حافظه: 8 گیگابایت
قابلیت خاص

هنوز هم افراد زیادی پیدا می‌ شوند که تلفن‌ های کوچک و جمع و جور را به اسمارت فون‌ های 5 اینچی و فبلت‌ ها ترجیح دهند. یکی از بهترین گزینه‌ ها برای این‌ گونه افراد در راهنمای خرید گوشی تا 800 هزار تومان جی 1 مینی پرایم به شمار می‌ آید که با قیمتی اقتصادی پشت ویترین فروشگاه‌ ها قرار گرفته است. قیمت پایین این گوشی تاثیری در زیبایی آن نداشته و به طور کلی، جی 1 مینی پرایم بی شباهت به سری A محصولات سامسونگ نیست. نمایشگر این گوشی از نوع TFT بوده و زاویه دید وسیعی ندارد. همچنین به دلیل کوچک بودنش، تنها از دو لمس همزمان پشتیبانی می‌ کند. با این وجود، دسترسی به تمامی بخش‌ های گوشی بسیار راحت بوده و برای افرادی که دست‌ های کوچکی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌ شود.

استفاده از پردازنده با سرعت 1.5 گیگاهرتز و یک گیگابایت رم، باعث شده هنگام کار با جی 1 مینی پرایم به هیچ وجه احساس کندی و لگ نداشته باشیم. نمی‌ توانیم حساب ویژه‌ ای روی دوربین 5 مگاپیکسلی دستگاه باز کنیم؛ چرا که تصاویر در روز با نویز همراهند و در شرایط نوری بد هم وضوح بالایی ندارند، گرچه وجود فلش در کنار لنز می‌ تواند تا حدودی کیفیت تصاویر را بهبود ببخشد. باتری 1500 میلی آمپری دیوایس می‌ تواند تا 8 ساعت مکالمه مداوم را برای کاربر به ارمغان بیاورد که رقم قابل توجهی است. همچنین با در نظر گرفتن ویژگی‌ های نرم افزاری سامسونگ و رابط کاربری‌ اش، می‌ توان با روشن کردن حالت Ultra Power save چندین روز از شارژر بی نیاز ماند.

تی پی لینک نفوس سی 5 – TP Link Neffos C5

قیمت تقریبی: 455 هزار تومان

خرید گوشی تا 800 هزار تومان5.0 اینچ

720×1280 پیکسل

خرید گوشی تا 800 هزار تومان
8 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی تا 800 هزار تومانمدیاتک MT6735
چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی
رم: 2 گیگابایت راهنمای خرید گوشی
باتری: 2200 میلی آمپر
حافظه: 32 گیگابایت
قابلیت خاص

در نگاه اول به سی 5، متوجه شباهت ظاهری آن به ال جی جی 3، پرچمدار سال‌ های پیش کره‌ ای‌ ها می‌ افتیم که گرچه بد نیست اما چندان هم به روز جلوه نمی‌ کند. به طور کلی بدنه این گوشی محکم و از پلاستیک سخت ساخته شده و در دست خوب جای می‌ گیرد. نمایشگر سی 5 چندان بزرگ نیست و از رزولوشن HD پشتیبانی می‌ کند. یکی از نقاط قوت این نمایشگر، روشنایی نسبتا زیاد آن محسوب می‌ شود که کار با آن زیر نور آفتاب را راحت‌ تر می‌ کند. مغز متفکر محصول تی پی لینک از خانواده مدیاتک بوده که سرعت نسبتا پایینی دارد، اما از یک گوشی در این رنج قیمتی، انتظاری بیش از این هم نمی‌ رود.

نقطه قوت پردازشی سی 5، رم دو گیگابایتی دیوایس است که در کمتر گوشی هم قیمتی دیده می‌ شود. پشتیبانی از شبکه‌ های 3G و 4G و دو سیم‌ کارته بودن دستگاه، از جمله قابلیت‌ های ارتباطی نفوس سی 5 محسوب می‌ شوند. دوربین اصلی این گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و عکس‌ های زیبایی ثبت می‌ کند؛ اما نباید از آن انتظار شاهکار هنری داشته باشیم چرا که در تصاویر نویزهای زیادی دیده می‌ شوند. دوربین سلفی نیز از رزولوشن 5 مگاپیکسلی برخوردار است که می‌ تواند از لحاظ کیفیت، رقبایش را شکست دهد. با توجه به ابعاد نمایشگر و حجم باتری و در صورت استفاده طبیعی از گوشی، سی 5 می‌ تواند حدود یک روز به دور از پریز برق سپری کند.

شیائومی ردمی 5 ای – Xiaomi Redmi 5A

قیمت تقریبی: 480 هزار تومان

خرید گوشی تا 800 هزار تومان5.0 اینچ

720×1280 پیکسل

خرید گوشی تا 800 هزار تومان
13 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی تا 800 هزار توماناسنپدراگون 425
چهار هسته 1.4 گیگاهرتزی
رم: 3 گیگابایت راهنمای خرید گوشی
باتری: 3000 میلی آمپر
حافظه: 32 گیگابایت
قابلیت خاص اندروید نوقا

بیشتر محصولات شیائومی در دسته میان‌ رده‌ ها و پایین‌ رده‌ ها قرار می‌ گیرند و 5 ای نیز از این قاعده مستثنا نیست. در نگاه اول 5 ای چندان بی شباهت به آیفون نیست و ظاهری گرچه تقلیدکارانه اما زیبا دارد. شیائومی از نمایشگری با کیفیت HD روی این گوشی استفاده کرده که کیفیت قابل قبولی ارائه می‌ کند اما زیر نور مستقیم خورشید نمی‌تواند آنطور که باید عمل کند. یکی از پایه‌ ای ترین و ضعیف‌ ترین چیپست‌ های کوالکام روی 5 ای سوار شده است که برای رفع نیازهای روزمره و سبک کافی به نظر می‌ رسد اما اگر قصد دارید بازی‌ های سنگینی اجرا کنید، باید به فکر افزایش بودجه‌ تان باشید.

نقطه قوت اصلی 5 ای و در واقع آنچه باعث شد تا این گوشی در راهنمای خرید گوشی تا 800 هزار تومان قرار بگیرد، استفاده از نسخه 7.1.2 اندروید به صورت کارخانه‌ ای است که در هیچ یک از هم قیمتی‌ هایش دیده نمی‌ شود. چینی‌ ها سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی 5 ای برگزیده‌ اند که تصاویری کم نویز و با کیفیت ثبت می‌ کند. اما کیفیت تصاویر دوربین سلفی چنگی به دل نمی‌ زنند و نمی‌ توان روی آن حساب باز کرد. این گوشی می‌ تواند با یک بار شارژ و استفاده معمولی کمی بیشتر از یک روز روشن بماند.

برای دیدن بقبه مطلب به منبع سایت مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز


  

اگر برای نوروز قصد دارید تلفن هوشمند میان‌ رده و جدیدی خریداری کنید، با ما همراه باشید تا در راهنمای خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان نگاهی به بهترین‌ های این بازه داشته باشیم.

اینک در آستانه نوروز قرار داریم و هموطنان زیادی قصد تعویض گوشی همراهشان را دارند. برخی نیز می‌ خواهند یک تلفن هوشمند را به دوستان و آشنایانشان هدیه دهند و می‌ خواهند در انتخابشان بهترین باشند. انتخاب یک تلفن هوشمند میان‌ رده و بالارده در این بازه قیمتی کمی دشوار است، چرا که موبایل‌ های بسیار زیادی در این رنج قیمت حضور دارند. چیزی که اوضاع را وخیم‌ تر می‌ کند، شباهت سخت افزاری و نزدیک بودن عملکرد گزینه‌ های پیش رو است و در صورتی که اطلاعات لازم را درباره مشخصات فنی گوشی‌ های امروزی نداشته باشید، احتمال خطا و انتخاب نادرست بالاست. اما در ادامه، به صورت خلاصه نگاهی به بهترین‌ های بازار در بازه قیمتی 800 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان خواهیم انداخت و ویژگی‌ های مثبت و منفی آن‌ ها را زیر ذره‌ بین خواهیم برد.

پیش از معرفی دیوایس‌ ها و قابلیت‌ هایشان، بهتر است نکات زیر را مدنظر داشته باشید.

  • مهم نیست که گوشی شما ساخت چه کشوری باشد، چرا که ممکن است براساس مکان زندگی‌ تان، گوشی از کشورهای مجاور وارد شده باشد و در کشور متفاوتی تولید شده باشد. آنچه اهمیت دارد، گارانتی معتبر آن است.
  • همیشه از فروشگاه‌ های معتبر و مورد اعتمادتان خرید کنید، ولی توصیه ما به شما این است که ترجیحا به نمایندگی‌ های رسمی برندها برای خرید مراجعه کنید. در این صورت، احتمال اصل نبودن و واردات قاچاق دستگاه‌ تان به صفر می‌ رسد و نگرانی از بابت اصل نبودن قطعات و گوشی باقی نخواهد ماند. همان‌ طور که می‌ دانید، طرح رجیستری مدتی است برای برخی برندها آغاز شده و گوشی‌ هایی که از راه‌ های غیرقانونی وارد کشور شده باشند، هیچ‌ گونه خدمات ارتباطی و مخابراتی دریافت نخواهند کرد.
  • قیمت‌ های اعلام شده برای هر دستگاه به صورت تقریبی بوده و بسته به زمان و شهر شما ممکن است متفاوت باشد. بنابراین پیش از تصمیم نهایی و اقدام به خرید، حتما از فروشگاه مدنظرتان آخرین قیمت دستگاه را جویا شوید.

خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان

سامسونگ گلکسی جی 3 پرو – Samsung Galaxy J3 Pro

قیمت تقریبی: 825 هزار تومان

خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان5.0 اینچ

720×1280پیکسل

خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان
13 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار توماناگزینوس 7570
چهار هسته 1.4 گیگاهرتزی
رم: 2 گیگابایت راهنمای خرید گوشی 
باتری: 2400 میلی آمپر
حافظه: 16 گیگابایت
قابلیت خاص

سری جی سامسونگ، مدت‌ هاست که در بازار حضور قدرتمندی دارد و جی 3 پرو نیز آمده تا این حضور را تداوم ببخشد. کره‌ ای‌ ها جی 3 پرو را با بدنه فلزی مات ساخته‌ اند که هنگام در دست گرفتن گوشی، باعث انتقال حس خوب کیفیت به کاربر می‌ شود. به طور کلی، طراحی این گوشی شبیه به سری A این کمپانی بوده و سعی شده المان‌ های طراحی زیبا و شکیل در آن دیده شود. موردی که فقدان آن بسیار حس می‌ شود، حسگر تشخیص اثر انگشت است که نسبت به هم قیمتی‌ هایش، یک امتیاز منفی برای جی 3 پرو محسوب می‌ شود. زیر نمایشگر با کیفیت این گوشی، چیپست نه چندان قدرتمندی قرار گرفته که گرچه پاسخگوی نیازهای روزمره و سبک کاربران است.

اما نباید از آن انتظار اجرای بازی‌ های سنگینی داشته باشیم. مصرف انرژی این چیپست اگزینوس به دلیل فرکانس پایینش کم بوده و بر همین اساس، جی 3 پرو به باتری 2400 میلی آمپری مجهز شده که می‌ تواند یک روز تمام شارژدهی داشته باشد. دوربین اصلی دیوایس به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده که امکانات خاص و ویژه‌ ای را در اختیار کاربر نمی‌ گذارد اما کیفیت تصاویر آن خوب بوده و می‌ توان روی آن حساب باز کرد.

میزو ام ایکس 6 – Meizu MX6

قیمت تقریبی: 870 هزار تومان

خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان5.5 اینچ

1920×1080 پیکسل

خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان
12 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومانمدیاتک Helio X20
چهار هسته 1.4 + چهار هسته 1.9 + دو هسته 2.3 گیگاهرتزی
رم: 4 گیگابایت  راهنمای خرید گوشی
باتری: 3060 میلی آمپر
حافظه: 32 گیگابایت
قابلیت خاص حسگر تشخیص اثر انگشت

گرچه میزو برند چندان شناخته شده‌ ای در بازار کشورمان نیست، اما نمایندگانی شایسته و قدرتمند دارد که برخی از آن‌ ها در ایران به فروش می‌ رسند. یکی از بهترین‌ های میزو در راهنمای خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان ام ایکس 6 به شمار می‌ رود که از بدنه‌ ای فلزی تشکیل شده و با توجه به ابعاد نمایشگرش، چندان سنگین نیست. صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی از نوع IPS و تمام اچ دی بوده که کیفیت بالایی از رنگ‌ ها را در مقابل چشمان کاربر قرار می‌ دهد و همچنان خوانایی نسبتا خوبی زیر نور مستقیم خورشید دارد.

زیر این نمایشگر بزرگ، چیپست قدرتمند 10 هسته‌ ای از خانواده مدیاتک قرار گرفته که قصد دارد تمامی تسک‌ ها و فعالیت‌ های سنگین سیستم عامل اندروید را ببلعد. در صورتی که از این چیپست کار سنگین نخواهید و استفاده معمولی کنید، گوشی حدود یک روز تمام می‌ تواند از شارژ مجدد بی نیاز باشد. ام ایکس 6 به سنسور 12 مگاپیکسلی در عقب و 5 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده که تصاویر با کیفیت و شارپی ثبت می‌ کنند و گرچه قابل مقایسه با پرچمداران نیستند، اما در حد یک میان‌ رده عملکرد قابل قبولی از خود ارائه می‌ کنند. نسخه کارخانه‌ ای سیستم عامل دیوایس اندروید مارشمالو است، اما خبر خوش آنکه کاربران می‌ توانند پس از دریافت گوشی آن را به نسخه‌ های جدیدتر اندروید به روز رسانی کنند تا از جدیدترین ویژگی‌ ها و وصله‌ های امنیتی اندروید بهره ببرند.

ال جی ایکس پاور 2 – LG X Power 2

قیمت تقریبی: 900 هزار تومان

خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان5.5 اینچ

720×1280 پیکسل

خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومان
13 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی از 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومانمدیاتک MT6750
هشت هسته 1.5 گیگاهرتزی
رم: 2 گیگابایت راهنمای خرید گوشی
باتری: 4500 میلی آمپر
حافظه: 16 گیگابایت
قابلیت خاص باتری با دوام بسیار بالا

طی دو سال اخیر، ال جی سیاست جدیدی برای گوشی‌ های میان‌ رده‌ اش برگزیده و آن، آوردن شاخص‌ترین ویژگی آن‌ ها در کنار نامشان است. همان‌ طور که از نام ایکس پاور 2 نیز برمی‌ آید، مهم‌ ترین قابلیتش باتری بسیار حجیم آن شناخته می‌ شود که می‌ تواند تا دو روز به راحتی شارژدهی کند. نکته جالب آنکه علی‌ رغم استفاده از باتری حجیم، وزن گوشی افزایش محسوسی نداشته و کره‌ ای‌ ها در ایکس پاور 2 هنر مهندسی خود را به رخ رقیبان کشیده‌ اند. به نظر می‌ رسد ال جی در این گوشی تنها روی باتری تمرکز ویژه‌ ای داشته و روی دیگر بخش‌ های دیوایس توجه چندانی نداشته است.

پاور 2 از پردازنده 8 هسته‌ ای در کنار دو گیگابایت رم برخوردار بوده که می‌ تواند به راحتی پاسخگوی نیازهای روزمره و سبک کاربر باشد. نمایشگر 5.5 اینچی دستگاه گرچه رزولوشن بالایی ندارد اما همین عامل باعث شده تا مصرف انرژی توسط صفحه نمایش به حداقل برسد. دوربین مورد استفاده در پاور 2 گرچه از نوع 13 مگاپیکسلی بوده اما به خوبی تصوراتمان عمل نمی‌ کند و تصاویر کمی نویز دارند و شفافیت تصاویر کمی جای بحث دارد. دوربین سلفی نیز تعریفی ندارد ولی کاربر را دلسرد نمی‌ کند و می‌ توان به وسیله آن تصاویر نسبتا شفاف و دقیقی ثبت کرد.


برای دیدن بقبه مطلب به منبع سایت مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز


  

قیمت خودرو در بازار ایران نسبت به هفته گذشته با کاهش نسبی مواجه شده است. در حالی که در آخرین روزهای سال به سر می‌ بریم، بازار خودرو به خصوص خودروهای وارداتی در رکود بی‌ سابقه‌ ای به سر می‌ برد.

به آخرین هفته سال 1396 رسیدیم و تنها چند روز تا شروع سال 1397 باقی مانده است. همیشه بازار خودروی ایران در آستانه تعطیلات نوروزی، رونق خاصی پیدا می‌ کرد و شاهد افزایش خرید و فروش بودیم، اما این اتفاق امسال تکرار نشد و رکود بی‌ سابقه‌ ای در بازار خودروهای وارداتی به وقوع پیوسته است. میزان خرید و فروش در بازار خودروهای خارجی تقریبا به صفر رسیده و کلیه نمایشگاه‌ داران نیز از وضعیت موجود ناراضی هستند. رای دیوان اداری در مورد لغو افزایش تعرفه واردات خودرو نیز هنوز از سوی وزارت صنعت اجرایی نشده و همین بلاتکلیفی باعث شده بیشتر مردم از خرید ماشین در این روزها منصرف شوند.

در هفته‌ ای که گذشت شرکت کرمان موتور دوباره قیمت خودروهای هیوندای را افزایش داد و گروه بهمن نیز مزدا 3 تیپ 4 را گران کرد. قیمت خودروی بورگوارد بی ایکس 5 نیز برای اولین بار توسط شرکت آرین موتور وارنا اعلام شد. در بازار آزاد نیز قیمت بسیاری از خودروها به دلیل کاهش خرید و فروش، سیر نزولی را در پیش گرفته است. در ادامه، جدول کامل قیمت خودرو در بازار ایران شامل خودروهای داخلی و وارداتی را مشاهده می‌ کنید

قیمت خودرو در ایران – قیمت خودروهای داخلی – 26 اسفند 96

خودرو قیمت کارخانه (تومان) قیمت بازار (تومان)
سایپا
پراید 111 21 میلیون و 243 هزار 23 میلیون و 300 هزار
پراید 131 21 میلیون و 280 هزار 21 میلیون و 800 هزار
پراید 132 20 میلیون و 845 هزار 22 میلیون و 500 هزار
سایپا 151 (پراید وانت) 21 میلیون و 385 هزار 21 میلیون و 400 هزار
تیبا 25 میلیون و 535 هزار 26 میلیون و 100 هزار
تیبا دوگانه سوز 27 میلیون و 35 هزار 28 میلیون و 100 هزار
تیبا 2 هاچ بک رینگ فولادی 27 میلیون و 916 هزار 28 میلیون
تیبا 2 هاچ بک رینگ آلومینیومی 28 میلیون و 616 هزار 28 میلیون و 600 هزار
ساینا EX 28 میلیون و 900 هزار 29 میلیون
ساینا LUX اتوماتیک 38 میلیون و 450 هزار 40 میلیون و 400 هزار
وانت پادرا انژکتوری 44 میلیون و 645 هزار 45 میلیون و 500 هزار
آریو 1600 دستی 49 میلیون و 745 هزار 50 میلیون و 500 هزار
آریو 1600 اتوماتیک 57 میلیون و 815 هزار 58 میلیون
چانگان سی اس 35 دستی 59 میلیون و 179 هزار 62 میلیون و 500 هزار
چانگان سی اس 35 اتوماتیک 69 میلیون و 57 هزار 71 میلیون و 500 هزار
سراتو 1600 دنده‌ای آپشنال 86 میلیون و 429 هزار 87 میلیون
سراتو 2000 اتوماتیک 96 میلیون و 145 هزار 97 میلیون
سراتو 2000 اتوماتیک آپشنال 104 میلیون و 158 هزار 106 میلیون و 500 هزار
کوییک دنده‌ای 32 میلیون و 900 هزار
کوییک اتوماتیک 39 میلیون و 800 هزار
     
 

برای دیدن همه قیمت های خودرو ها به منبع سایت مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام


  

سونی اکسپریا XZ2 پرو ، گوشی دارای نمایشگر مجهز به رزولوشن 4K و پنل OLED این شرکت ژاپنی است که به دلایلی نمایشگاه MWC 2018 را از دست داده است. اما به نظر سونی اکسپریا ایکس زد 2 پرو (Sony Xperia XZ2 Pro) به زودی رونمایی خواهد شد.

پیش از نمایشگاه MWC سال جاری، شایعاتی مبنی بر عرضه سه گوشی پرچمدار توسط سونی در این رویداد شنیده می‌ شد. اما در این نمایشگاه چنین اتفاقی رخ نداد و تنها گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد 2 رونمایی شد. با این حال طرفداران این برند همچنان در انتظار دیدن دو گوشی اکسپریا ایکس زد پرو و یا اکسپریا ایکس زد 2 پرو هستند.

مدل پرو، یک پرچمدار تمام عیار خواهد بود، به طوری که انتظار می‌ رود به یک نمایشگر 5.7 اینچی دارای پنل OLED و رزولوشن 4K مجهز شود. نسبت ابعاد تصویر آن همگام با اغلب پرچمداران بازار موبایل 18:9 خواهد بود.

اکسپریا XZ2 پرواکسپریا XZ2 پرو

اگر چه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی منتشر نشده و اطلاعات زیادی نیز در دسترس نیست، اما بر اساس برخی نشانه‌ ها می‌ توان گفت رونمایی پرچمدار جدید سونی با پسوند پرو نزدیک است. به عنوان نمونه می‌ توان به چند گزارش FCC اشاره کرد که در آن سه آی دی PY7-24118Q و همچنین PY7-21831A و PY7-00718V رویت شده‌ اند.

این اطلاعات اکنون در وب سایت FCC قابل مشاهده‌ اند. بر اساس آن‌ ها می‌ توان گفت آی دی PY7-21831A مربوط به اکسپریا ایکس زد 2 بوده و آی دی PY7-24118Q، به گوشی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت تعلق دارد، گوشی هایی که هر دو در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شدند.

اکسپریا XZ2 پرواکسپریا XZ2 پرو

تاخیر در معرفی اکسپریا XZ2 پرو

به خاطر نیاز به تغییر در طراحی، تلاش برای دریافت تاییدیه‌ های محصول دارای آی دی PY7-00718V مدتی قبل از شروع کنگره جهانی موبایل امسال متوقف شد. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت FCC، گوشی هوشمند دارای این آی دی به خاطر چند تغییر لحظه آخری، نمایشگاه MWC را از دست داده است.

اکسپریا XZ2 پرواکسپریا XZ2 پرو

به عنوان برخی از اطلاعات مربوط به اکسپریا XZ2 پرو که از وب سایت FCC به دست آمده است می‌ توان به وجود اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌ فرض و مجهز شدن به رزولوشن 4320 در 2160 پیکسل اشاره کرد.

بر این اساس، گوشی اکسپریا XZ2 پرو از مدت‌ ها قبل آماده بوده و کار توسعه آن به پایان رسیده است، اما سونی درست پیش از آغاز نمایشگاه MWC سال جاری، تصمیم به اعمال برخی تغییرات در طراحی آن گرفت. پس احتمالا باید به زودی منتظر رونمایی رسمی اکسپریا XZ2 پرو باشیم.

اکسپریا XZ2 پرواکسپریا XZ2 پرو

 

تلگرام

  

بالاخره و پس از مدت ها انتظار، Galaxy S9 به بازار عرضه شد و اکنون زمان مناسبی برای خرید لوازم جانبی است. تاکنون مدل های متفاوتی برای کیس های Galaxy S9 عرضه شده اند که در ادامه با زیباترین و خاص ترین قاب های محافظ S9 سامسونگ آشنا می شویم.

سری Samsung Galaxy و مخصوصا پرچمداران آن ها در میان جوانان محبوبیت بالایی دارد، بنابراین لوازم جانبی آن ها نیز باید خاص و جوان پسند باشد! در زیر قاب های محافظ خاص آخرین پرچم دار سامسونگ یعنی Galaxy S9 را با هم میبینیم.

خاص ترین کیس های گلکسی S9 سامسونگ

Samsung S-View

گلکسی S9(Galaxy S9)

خب با قاب های رسمی گلکسی S9 استارت بزنیم. اگرچه هنوز قابلیت فروش را پیدا نکرده اند، اما این کیف بازشو، مانند نسخه های قبل، همزمان با این که امکان نمایش نوتیفیکیشن ها را فراهم می‌ سازد، از خط افتادن و ورود ضربه به آن محافظت می‌ کند. این کیف زیبا هنوز قیمت مشخصی ندارد اما در مقایسه با کاور مخصوص نوت 8، قیمتی معادل با 60$ را فراهم آورده است.

Samsung Hyperknit

گلکسی S9(Galaxy S9)

همانطور که می‌ دانیم شرکت گوگل با تغییر رویه، کیف های تلفن همراهش را به صورت پارچه ای ارائه می‌ کند، اما خوشحال هستیم که سامسونگ همچنان رویکرد های پیشین خود را حفظ نموده است.

این کیس زیبا که از پلاستیک دوخته شده طراحی شده، با پرداختی نرم و رنگ سرخ بسیار چشم نواز است. در عین حال، دوربین، فلش و سنسور فینگرتاچ را نیز تمیز نگاه می‌ دارد. برش های تمیز و طراحی خوش استیل آن نیز بسیار خود نمایی می‌ کند.

Samsung Alcantara

گلکسی S9(Galaxy S9)

همیشه محصولات و اکسسوری خود برند جزء گران ترین هاست. بنابراین باید لوازم خاصی را نیز ارائه کنند که ارزش خرید را داشته باشند. کیف های آلکانترا که امکان پخش بهترین صدا را در عین محافظت به ما می‌ دهد نیز جزء این دسته می‌ باشد.

این کیف خوش دست که در سری Note8 بسیار خوش درخشید، با عرضه برای سامسونگ Galaxy S9 ما را بسیار خرسند کرد. این کیف سبک و مقاوم در عین ظرافت، برای نوت 8 قیمتی معادل 60$ داشت و پیش بینی می‌ شود در سری اس نیز مشابه همین قیمت را داشته باشد.

OtterBox Commuter

گلکسی S9(Galaxy S9)

نام های کمی هستند که مشابه با اوترباکس باشند؛ نامی که بسیار خوشنام و شاخته شده است. قاب های محافظ این برند به خوبی کناره های تلفن همراه را پوشش داده و بهترین سرویس دهی طراحی را ارائه می‌ کنند.

این کیس بسیار مقاوم بوده و علاوه بر محافظت از سنسور و ادوات دوربین، می‌ تواند از ورود گرد و غبار به پورت های تلفن همراه جلوگیری‌ نماید.

علاوه بر مدلی که در بالا مشاهده می‌ کنید، سری Commuter انواع گوناگونی را برای گلکسی S9 عرضه می‌ کنند.

Lifeproof SLAM

گلکسی S9(Galaxy S9)

هنگامی که یک گوشی گران قیمت و پرچمدار را از یک برند محبوب خریداری می‌ کنید، مسلما محافظت از آن حرف اول را می‌ زند. کیس های LifeProof عموما محافظت ویژه ای در مقابل گرد و غبار و برف دارند. اما این سری به طور ویژه ای بر محافظت در برابر ضربه و افتادن تمرکز می‌ کند.

این برند محبوب با تاکید اعلام می‌ کند که این کیس با بهره گیری از بامپر های بی نظیر می‌ تواند تا پرتاب دو متر از آن مراقبت کند. همینطور طراحی گود پشتی آن در عین حال، زیبایی تلفن همراه را نیز به رخ می‌ کشد و با شارژ وایرلس سازگار است. با این که به نظر نمی‌ رسد اما قیمت این کیس 50$ اعلام شده است.

Speck Presidio

گلکسی S9(Galaxy S9)

برند Speck تنوع بی نظیری را برای گلکسی اس 9 به همراه آورده است. اما این، تنها به زیبایی منحصر به فرد بسنده نمی‌ شود. کیس های پرسید و در گوشه ها محافظتی دو چندان را ارائه می کند و با شارژ بی سیم سازگاری کامل دارد. تست محافظت تا بیش از 3 متر بر روی آن انجام شده و با پرداخت مات، آن را ضدخش نموده است.

BodyGuardz Ace Fly

گلکسی S9(Galaxy S9)

تاکنون کیس های مختلفی را با هم دیدیم، اما راجع به یک قابل محافظ تلفن همراه که علاوه بر نمایش تمام و کمال گلکسی اس 9، بسیار در مقابل ضربه مقاوم باشد چطور؟ بادیگاردز، یک کیس مناسب این کار را معرفی نموده که تماما از ژلی استفاده می‌ کند که در لایه های محافظتی لباس ورزشکاران و کلاه های ایمنی استفاده شده است.

کیس شفاف AceFly علاوه بر اینکه به طور مادام العمر از تلفن همراه شما محافظت می‌ کند، امکان بازگشت 30 روزه کیس و دریافت مبلغ را فراهم آورده است که ای کاش این خدمات در ایران نیز ارائه می‌ شد!

قیمت باورنکردنی آن نیز 35$ می‌ باشد و سازگاری کاملی با گلس های صفحه نمایش PureArc خواهد داشت. اگر می خواهید با خرید یک کیس خیالتان برای همیشه از آسیب رسیدن به تلفن همراه تان آسوده باشد، کیس های ایس فلای پیشنهاد بدی به نظر نمی‌ رسد.

Spigen Rugged Armor

گلکسی S9(Galaxy S9)

این کیس که در عنوان، نام جلیقه را بر دوش می‌ کشد، محفاظت مناسبی را از تلفن همراه می‌ نماید. کیسی مینیمالیست که مانع شارژ وایرلس نیز نمی‌ شود.

قیمت آن نیز به طور عجیبی 12.99$ می‌ باشد که مورد بالا تنها یکی از انتخاب هایی است که از یک برند قابل اعتماد خواهیم داشت.

Spigen Liquid Crystal

گلکسی S9(Galaxy S9)

اگر به دنبال یک کیس ایده آل شفاف با قیمت کمتر از 20$ برای گلکسی S9 می‌ گردید، اسپیگن یکی از انتخاب های شماست. این قاب ساخته شده از کریستال مایع، منعطف و بسیار راحت در خروج از جیب شماست. از پلاستیک TPU ساخته شده و در عین محافظت، امکان به نمایش گزاشتن کامل از طراحی تلفن همراه را نیز داراست.

قیمت اصلی این کیس، 12.99$ است که با چاپ دلخواه تنها 14.99$ خواهد‌‌شد.

SUPCASE Unicorn Beetle Series

گلکسی S9(Galaxy S9)

کیس های یونیکورن، از سری قاب هایی است که معمولا افراد با هر تلفن همراه یکی را تهیه می‌ کنند.

لبه های خاص و کلاسیک آن از هرگونه ضربه احتمالی به تلفن همراه جلوگیری به عمل می‌ آورد و ارائه ی آن همراه یک گلس رایگان تلفن تان را نو نگه می‌ دارد. درب های مخصوص هر پورت آن نیز بیشترین امکان محافظت از تلفن همراه را در برابر گرد و غبار و مایعات را فراهم می‌ آورد. به صورت آپشنال گیره نگهدارنده به کمربند نیز ارائه می‌ شود. بهترین کیس محافظت با قیمت تنها 19.99$.

dbrand Skins

گلکسی s (Galaxy S9)

Dbrand Skins سری کیس هایی‌ هستند که به علاقه مندان به تلفن همراه امکان این را می‌ دهند تا آن را هر گونه که مایل هستند کاستومایز و شخصی سازی کنند.امکان انتخاب میان 9 زمینه استایل گوناگون وجود دارد. در این کیس های پوستی، کمترین گوشه ها در بالا و پایین و حتی سنسور دوربین به چشم می‌ خورد. به همین دلیل، به آسانی می‌توانید پوست ایده آل خود را طراحی کنید.

پس اگر کیس کدام از کیس های بالا چشم تان را نگرفت، این بهترین گزینه برای شماست!

تلگرام

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 135510
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ