سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

خودروهای بی وای دی (BYD) که از یکی دو سال پیش به نمایندگی شرکت کارمانیا وارد بازار ایران شده اند، توانسته اند به فروش خوبی دست پیدا کنند و دو مدل بی وای دی S6 و S7 حضور موفقی داشته اند.

شرکت خودروسازی کارمانیا، یکی دو سالی می شود که با خودروهای بی وای دی (BYD) چین، حضوری جدی در بازار ایران دارد. بی وای دی اس 6 (BYD S6) از حدود یک سال و نیم پیش وارد بازار ایران شده و حضوری درخشان داشته و توانسته به عنوان خودرویی موفق از هر نظر در میان مشتریان شناخته شود و حتی جای خود را در بازار خودروهای دست دوم نیز باز کند. بی وای دی S6 در نمایشگاه خودرو شیراز 1397 که چند روز پیش آغاز به کار کرد نیز حضور داشت.

بی وای دی (BYD)

بی وای دی اس 7 (BYD S7) دیگر خودروی موفق کارمانیا است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی شیراز حضور پیدا کرده است. شرکت کارمانیا که تقریبا پای ثابت همه نمایشگاه های داخلی خودرو بود، در شیراز نیز حضور پررنگی داشت و شرایط فروش ویژه ای برای خودروهای بی وای دی (BYD) در نظر گرفت.

فروش خودروهای بی وای دی (BYD) در نمایشگاه شیراز

خودروهای بی وای دی S6 و S7 با قیمت قطعی و تخفیف نقدی 2 میلیون تومانی به مشتریان عرضه شد و مورد استقبال فوق العاده ی خریداران قرار گرفت، تا جایی که ظرفیت فروش این محصولات در روز دوم نمایشگاه شیراز به پایان رسید. با توجه به استقبال بسیار خوب مشتریان و پاسخگویی به نیاز آن ها، شرکت کارمانیا برای دو روز پایانی نمایشگاه خودرو شیراز نیز تعداد محدودی از خودروهای S6 و S7 را عرضه کرد که باز هم تمامی آن ها فروخته شدند و متقاضیان برای خرید این محصولات باید منتظر اعلام شرایط فروش جدید از سوی شرکت خودروسازی کارمانیا باشند.

بی وای دی (BYD)

لازم به ذکر است که بی وای دی اس 6 و اس 7 به ترتیب با قیمت قطعی 136 میلیون و 700 هزار تومان و 180 میلیون تومان به بازار عرضه می شوند.

منبع : صائین کالا نیوز
 

 

تلگرام

  

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس، دهمین نسل از پرچمداران سامسونگ هستند که سال آینده معرفی خواهند شد. در ادامه، نگاهی به مشخصات، طراحی و ویژگی های اصلی Galaxy S10 و +Galaxy S10 خواهیم داشت.

بعد از عرضه گلکسی S8 و گلکسی S9 با نمایشگرهای کم حاشیه، حالا سامسونگ در حال آماده سازی نسل جدید پرچمداران سری Galaxy S بوده و احتمالا آن را با نام گلکسی اس 10 (Galaxy S10) معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند به مناسبت دهمین سالگرد محصولات این خانواده محبوب روانه بازار می شود، ما پیش بینی می کنیم که محصول جدید کره ای ها با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد همراه خواهد شد.

طراحی گلکسی اس 10 (Galaxy S10)

سامسونگ از الگویی ساده و آسان برای طراحی محصولات اخیر خود استفاده کرده است. علی رغم معرفی نمایشگرهایی با لبه های منحنی و اعمال برخی تغییرات جزئی در آنها، پرچمداران سال های اخیر سامسونگ از سری Galaxy S واقعا تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

گلکسی اس 10 (Galaxy S10)

البته این موضوع به معنی عدم تغییر طراحی نیست و ما حدس می زنیم کره ای ها به مناسبت معرفی دهمین سالگرد پرچمداران پرفروش خود، قصد ارائه چیزی بزرگ همچون یک طراحی کاملا جدید را داشته باشند. هرچند، حتی با انتشار گزارش های متعددی در مورد نهایی شدن طراحی این گوشی های هوشمند، اطلاعات چندانی از یک تغییر قابل توجه در طراحی در دست نیست.

صفحه نمایش 

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 از محبوب ترین گوشی های این خانواده هستند که در دو نسخه 5.8 اینچی و 6.2 اینچی (برای نسخه پلاس) روانه بازار شدند. این موضوع احتمالا امسال نیز ادامه پیدا خواهد کرد و دو گوشی 5.8 و 6.2 اینچی با نام هایی آشنا معرفی خواهند شد. البته سامسونگ می تواند با معرفی مدل سوم با نمایشگر 5 اینچی، تمام معادلات ما را بر هم زند؛ موضوعی که گزارش های متعددی به آن اشاره دارند.

گلکسی اس 10 (Galaxy S10)

احتمالا نسخه 5 اینچی گلکسی S10 با قیمت پایین تری به فروش خواهد رسید و این یعنی شما می توانید بهترین ویژگی های موبایل سامسونگ را در قالب پکیچی مقرون به صرفه و 5 اینچی داشته باشید. یکی از شایعات اخیر، از افزایش تراکم پیکسلی و رسیدن آن به 600 پیکسل در هر اینچ در یکی از مدل ها خبر می داد؛ در این صورت، افزایش وضوح تصویر یا کاهش اندازه صفحه با حفظ وضوح قبلی از گزینه های احتمالی خواهند بود.

پردازنده و رم

تا به امروز، این تلفن های هوشمند بسته به بازار عرضه با تراشه های Exynos و Qualcomm به فروش می رسیدند. از آنجایی که گلکسی اس 10 (Galaxy S10) پرچمدار 2019 سامسونگ خواهد بود، می توانیم مطمئن باشیم که سازندگان از اسنپدراگون 855 (یا هر نامی که کوالکام برای چیپست خود انتخاب می کند) در کنار تراشه 7 نانومتری اگزینوس استفاده خواهند کرد.

گلکسی اس 10 (Galaxy S10)

در رابطه با رم، سامسونگ معمولا حافظه های 4 تا 6 گیگابایتی را ارائه می کند، اما شایعات می گویند این موضوع با عرضه نسخه 8 گیگابایتی گلکسی نوت 9 تغییر خواهد کرد. در صورت محقق شدن این موضوع، ما با عرضه گلکسی اس 10 (Galaxy S10) با همین میزان رم غافلگیر نخواهیم شد.

دوربین گلکسی اس 10

در بازار امروز، دوربین دوگانه به یک ویژگی کاملا معمولی تبدیل شده و حتی سامسونگ هم در بسیاری از محصولات خود از آن استفاده کرده است. ما پیش بینی می کنیم این روند با عرضه Galaxy S10 هم ادامه کند. البته سامسونگ دوربین دوگانه را معمولا به نسخه پلاس محدود می کند و هنوز تجهیز نسخه استاندارد گلکسی اس 10 به این سیستم تایید نشده است.

گلکسی اس 10 (Galaxy S10)

از طرفی، این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای مقابله با هواوی از دوربین سه گانه استفاده کند؛ شایعه ای دوست داشتنی که می توان آن را به پرچمدار اپل نیز تعمیم داد.

امنیت

سامسونگ همیشه از روش های مختلفی برای ارائه دستگاهی ایمن استفاده می کند. انتخاب پین کد، حسگر اثر انگشت و در سال های اخیر، اسکنر عنبیه چشم از جمله این رویکردها هستند. هرچند، به نظر می رسد سامسونگ با حذف اسکنر عنبیه چشم، از سنسور اثر انگشت زیر صفحه اختصاصی خود استفاده خواهد کرد.

Samsung نخستین شرکت ارائه کننده این فناوری نیست و پیش تر کمپانی چینی ویوو در گوشی هایی مثل X21 UD و Nex S، کاربران را از این قابلیت جذاب برخودار کرده است. تنها یک سوال باقی می ماند: آیا حسگر سامسونگ، سرعت و دقت بالاتری در مقایسه با نمونه های موجود خواهد داشت؟

به کارگیری سیستم تشخیص چهره پیشرفته یکی دیگر از مواردی‌ست که این روزها محبوبیت زیادی میان سازندگان مختلف پیدا کرده است و همگان تلاش می کنند با تقلید از آیفون ایکس، این قابلیت جذاب را ارائه کنند. این شایعات در مورد گوشی های سامسونگ نیز وجود دارند، اما هیچ گاه محقق نشده اند. اما آیا این موضوع با ارائه نسل جدید تغییر خواهد کرد؟

گلکسی اس 10 (Galaxy S10)

باتری

چندین سال است که ظرفیت باتری گوشی های سامسونگ تغییر نکرده و نسخه های 5.8 و 6.2 اینچی پرچمداران این شرکت، به ترتیب با باتری های 3 هزار و 3500 میلی آمپر ساعتی به دست کاربران می رسند. تا به امروز هیچ سند معتبری مبنی بر تغییر این مشخصه منتشر نشده است، ولی ما مطمئن هستیم که مشتریان از به کارگیری باتری بزرگتر استقبال خواهند کرد.

پشتیبانی از شبکه 5G

5G استاندارد بعدی در تکنولوژی اینترنت موبایل است و مطابق با اطلاعات موجود، می توان گفت از سال آینده شبکه های 5G به شکلی گسترده مورد استفاده کاربران قرار خواهند گرفت. این در حالی ست که برخی افراد حتی در مورد پشتیبانی گلکسی نوت 9 از این فناوری نیز صحبت می کنند.

با توجه به فعالیت های سامسونگ در این حوزه و توسعه مودم های 5G اگزینوس، پشتیبانی گلکسی اس 10 از استاندارد 5G غافلگیر کننده نخواهد بود.

زمان معرفی، تاریخ عرضه و قیمت Galaxy S10

غول فناوری کره معمولا اوایل هر سال جدید میلادی را برای معرفی پرچمداران خود در نظر می گیرد؛ موضوعی که احتمالا با رونمایی از گلکسی اس 10 هم تغییر نخواهد کرد. گلکسی اس 8 در آوریل (فروردین) عرضه شد و گلکسی اس 9 نیز کمی زودتر و در مارس (اسفند) آماده فروش شد. در این صورت، همین بازه زمانی برای عرضه گلکسی اس 10 احتمالا پیش بینی مناسبی باشد.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نسل جدید در دست نیست، ولی همانند نسل های قبلی شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. هر چند، نسخه کوچکتر 5 اینچی (در صورتی که واقعا عرضه شود) می تواند ارزان تر باشد.

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) جدیدترین گوشی هوشمند شرکت اچ ام دی گلوبال است که با قیمتی مناسب و ویژگی های خوب معرفی شده است. در این مطلب بیشتر با مشخصات فنی، ویژگ ها و قابلیت های نوکیا X5 آشنا خواهیم شد.

اچ ام دی گلوبال به خاطر شرایط جوی نامناسب مجبور شد معرفی نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) را یک هفته به تعویق بیندازد، اما سرانجام موعد معرفی آن فرا رسید و این شرکت گوشی نام برده را در کشور چین رونمایی کرد. نوکیا X5 ما را به یاد نوکیا ایکس 6 می اندازد که حدود دو ماه قبل، به عنوان یک گوشی ناچ استایل معرفی شد.

ویژگی های نوکیا ایکس 5 (Nokia X5)

نمایشگر نوکیا ایکس 5 دارای اندازه 5.8 اینچ بوده و در بالای آن یک ناچ تقریبا عریض دیده می شود. مهمترین عنصر قرار گرفته بر روی این بریدگی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی محسوب می شود که به لطف بهره بردن از برخی ویژگی های هوش مصنوعی، قابلیت هایی همچون افکت بوکه و عکاسی پرتره را در اختیار کاربر قرار می دهد. یکی از ویژگی های محصولات اچ ام دی گلوبال تا امروز، امکان استفاده از دوربین اصلی و سلفی به صورت همزمان به شمار می رود که خوشبختانه در نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) نیز در دسترس است.

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5)

دوربین پشتی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و در پایین ماژول دربردارنده آنها یک فلاش LED نیز دیده می شود. مهمترین ویژگی دوربین نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) توانایی عکاسی پرتره است.

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5)

در بخش مشخصات فنی گوشی با تراشه مدیاتک هلیو پی 60 رو به رو هستیم که بسته به انتخاب کاربر، با 3 و یا 4 گیگابایت حافظه رم همراه می شود. میزان ظرفیت داخلی این دو نسخه به ترتیب برابر 32 گیگابایت و 64 گیگابایت بوده و امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) به صورت پیش فرض با اندروید 8.1 اوریو عرضه شده و مجهز به یک باتری دارای ظرفیت 3060 میلی آمپر ساعت خواهد بود. اچ ام دی گلوبال وعده داده بعد از انتشار عمومی اندروید 9، این به روزرسانی سیستم عامل را برای نوکیا ایکس 5 نیز منتشر خواهد کرد.

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5)

نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) در حال حاضر منحصر به بازارهای سراسر جهان است، اما انتظار داریم همانند ایکس 6، نسخه جهانی آن نیز به زودی عرضه شود. قیمت گوشی بسته به حافظه آن متفاوت است، به طوری که برای نسخه 3 گیگابایتی می بایست 150 دلار و برای نسخه 4 گیگابایتی می بایست 210 دلار پرداخت کنید.

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  

تصاویر مفهومی خودرو SUV کوچک مازراتی به انتشار رسید. این خودرو که نسخه کوچکتر مازراتی لوانته (Maserati Levante) است، تا چندی دیگر به تولید خواهد رسید.

در طول کنفرانس Fiat Chrysler Automobiles که ماه ژوئن امسال برگذار شد، مدیر عامل شرکت فیات کرایسلر آقای سرجو مارکیونه آینده ی شرکت مازراتی را تا سال 2022 میلادی بازگو کرد. نسل جدید Ghibili و Quattroporte در راه هستند و به نظر می رسد یک نسخه ی کوچکتر خودرو اس یو وی Levante نیز در دست تولید است. با در نظر داشتن این قضیه در سر، سایت اتومدیا تصاویری مفهومی از خودرو SUV کوچک مازراتی را به انتشار رسانده است.

اخبار به انتشار رسیده از خودرو SUV‌ کوچک مازراتی با جزئیات اولیه ای که از سوی خود شرکت مازراتی به دست آمده، همراه است. این شرکت اعلام کرده که شاسی بلند جمع و جور آن ها دارای توزیع وزن ایده آل 50:50 خواهد بود و ارائه کننده بهترین پلتفرم سبک وزن در کلاس خودش است. علاوه بر این، دارای نسبت قدرت به وزن عالی در کلاس خود است که به سواری و رانندگی برتر آن می انجامد. این خودرو همچنین دارای مدل‌ پلاگین هیبریدی است.

تصاویر مفهومی از خودرو SUV کوچک مازراتی

خودرو SUV کوچک مازراتی

خودرو SUV کوچک مازراتی

خودرو SUV کوچک مازراتی

خودرو SUV کوچک مازراتی

با توجه به تصاویر به انتشار رسیده، به نظر می رسد همانطور که مشخصات اولیه به ما می گویند مازراتی در نظر دارد برای توزیع هر چه بهتر وزن، قسمت پشتی خودرو را نسبت به نسخه بزرگ تر این SUV افزایش ببخشد. البته مازراتی لوانته کوچک چندان متفاوت از مدل کنونی نیست، با این حال کمی پف کرده و سنگین تر شده است. آن همچنین به جلو پنجره ی مشبک که در خودروهای مدرن مازراتی می بینیم مجهز شده است تا نشان دهد خودروساز ایتالیایی به همین زودی قصد تغییر در ظاهر کلی اتومبیل هایش را ندارد. به نظر می رسد ارتفاع SUV کوچک کمتر خواهد بود. با قضاوت بر روی تصاویر شاید این ارتفاع چیزی در حدود 17 یا 18 سانتیمتر باشد. به طور کلی شاید این خودرو کوچکتر از لوانته کنونی باشد، اما به هیچ عنوان جذابیت کمتری از آن ندارد.

لوانته کنونی به یک پیشرانه 3.8 لیتری V8 با توان تولید 550 اسب بخار و گشتاور 730 نیوتن متر مجهز شده است. ما انتظار حضور یک پیشرانه کوچک تر را در زیر کاپوت خودرو SUV کوچک مازراتی خواهیم داشت. اگر درست حدس زده باشیم، آن می تواند پیشرانه 3 لیتری V6 فراری باشد که زیر کاپوت مدل Ghibli نیز قرار دارد. این پیشرانه قادر به تولید 430 اسب بخار انرژی و گشتاور 580 نیوتن متر است که اگر ادعاهای مازراتی در ارتباط با نسبت های وزن و قدرت این خودرو درست باشد، می تواند توان کافی باشد.

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  

در حالی که خبرها از آغاز عرضه ی نوکیا 6.1 پلاس (nokia 6.1 plus) (نسخه جهانی نوکیا X6) در چند روز آینده حکایت دارند، این گوشی در وب سایت گیک بنچ رویت شده است.

با رونمایی اچ ام دی گلوبال از نوکیا ایکس 6، توجهات بسیاری به این گوشی میان رده جلب شد؛ البته آگاهی از عدم عرضه ی آن در خارج از کشور چین، موجبات دلسردی طیف زیادی از خریداران بلقوه را پدید آورد. اندکی بعد اما «یوهو سارویکاس» مدیر بخش تولیدات کمپانی فنلاندی، نوید ورود این محصول به بازار جهانی تحت نام نوکیا 6.1 پلاس (nokia 6.1 plus) را داد که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.

در دو ماه اخیر انتظارها برای رخ نمایان کردن نوکیا 6.1 پلاس (nokia 6.1 plus) بی نتیجه بود تا اینکه سر انجام هفته گذشته خبر رسید عرضه جهانی آن در تاریخ 19 جولای از هنگ کنگ آغاز خواهد شد. حالا حضور این گوشی در گیک بنچ را می توان به منزله مهر تاییدی بر تاریخ ذکر شده دانست.

نوکیا 6.1 پلاس (nokia 6.1 plus)

تا جایی که می دانیم، مشخصات فنی نوکیا 6.1 پلاس (nokia 6.1 plus) دقیقا مشابه نوکیا ایکس 6 خواهد بود و تنها تفاوت را باید در بُعد نرم افزاری آن ها جستجو کرد؛ در حالی که نسخه چینی این گوشی برخوردار از اندروید سفارشی نوکیا است، نسخه جهانی آن همانند سایر گوشی های هوشمند کمپانی فنلاندی که به بازار بین المللی وارد شده اند، از اندروید خالص بهره می برد.

در سایت بنچمارک گیری گیک بنچ، نوکیا 6.1 پلاس (nokia 6.1 plus) در عملکرد تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 1332 و 4903 به دست آورد. البته اطلاعات مندرج در این بنچمارک، حاکی از وجود حافظه رم 4 گیگابایتی در دستگاه است اما انتظار می رود مدل بهره مند از رم 6 گیگابایتی نیز راه خود را به سوی بازار جهانی باز کند.

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 135506
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ