سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

قیمت گلکسی A6s و گلکسی A9s سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در چین لو رفت. موبایل های جدید سامسونگ قرار است با قیمتی بالا و امکاناتی زیاد روانه بازار شوند.

سامسونگ قرار است در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان)، گوشی گلکسی A9s را با چهار دوربین در بخش پشتی در کنار گوشی گلکسی A6s معرفی کند. بعد از انتشار پوستری که تاریخ این مراسم را تایید می کرد، حالا قیمت گلکسی A6s و گلکسی A9s نیز به بیرون درز کرده است.

مطابق با اسکرین شات منتشر شده توسط افشاگر مشهور، _MMDDJ، موبایل گلکسی A6s با 6 گیگابایت حافظه رم، 2199 یوان (317 دلار) قیمت خواهد داشت و نسخه 6 گیگابایتی گلکسی A9s نیز با قیمت 3499 یوان (505 دلار) به فروش خواهد رسید. سازندگان قطعا مدل های دیگری از این تلفن های هوشمند را نیز در نظر گرفته اند. به همین جهت، علاقه مندان باید منتظر معرفی نسخه های ارزان تر و گران تر دیگر هم باشند.

گلکسی A6s و گلکسی A9s

گلکسی ای 9 اس به سیستم دوربین چهارگانه و گلکسی ای 6 اس به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است. گوشی های جدید سامسونگ احتمالا با اسکنر اثر انگشت پشتی و اندروید 8.1 اویو به فروش خواهند رسید. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت مربوط به نسخه جهانی منتشر نشده است.

منبع : صائین کالا نیوز 

 
تلگرام

  

فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو در ماه سپتامبر 2018 منتشر شد. این فهرست شامل گوشی های جدیدی نظیر ROG Phone ایسوس می شود و برخلاف ماه گذشته که مختص بازار چین بود، این جدول جهانی است.

ماه سپتامبر نیز گذشت و حالا شاهد انتشار فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو در این ماه خواهیم بود. حالا ROG Phone ایسوس به لطف تراشه اورکلاک شده ی اسنپدراگون 845 به رد‌ه ی نخست جدول رسیده است. این گوشی به جای چهار هسته ی 2.8 گیگاهرتزی، از سرعت کلاک بالاتر 2.96 گیگاهرتزی بهره می برد.

دومین جایگاه مربوط به صدرنشین ماه آگوست، یعنی گوشی شیائومی بلک شارک است. به دنبال آن وان پلاس 6 همراه با تجربه کاربری نزدیک به اندروید خام و بهینه سازی نرم افزاریش در جایگاه سوم قرار دارد.

فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو

10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو

فهرست 10 گوشی اندویدی برتر سایت آنتوتو در سپتامبر 2018 با گوشی های ویوو نکس اس، شیائومی می 8،‌ اوپو فایند ایکس، سامسونگ گلکسی اس 9 و ایسوس زنفون 5 زد اداه پیدا می کند. شیائومی می میکس 2 اس و ارزان ترین پرچمدار قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 845، گوشی Pocophone F1 نیز رده های نهم و دهم را از آن خود کرده اند. بدیهی است که این نمودار تحت تاثیر تراشه اسنپدراگون 845 قرار می گیرد، اما ممکن است از ماه آینده تراشه کایرین 980 شرکت هواوی نیز که بر روی گوشی های تازه معرفی شده ی هواوی میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 آر اس پورشه دیزاین قرار دارد، وارد این جدول شود. این تراشه رقیب مستقیم اسنپدراگون 845 است.

در نظر داشته باشید که این رتبه بندی شامل گوشی هایی می شود که حداقل توسط 1000 کاربر در حال اجرای بنچمارک هستند و نمرات کسب شده، متوسط نمراتی باشد که در آخرین نسخه (ورژن 7) اپلیکیشن آنتوتو به دست آمده اند. علاوه بر این، رتبه بندی پیشین شامل گوشی هایی بود که تنها در بازار چین حضور داشتند، در حالی که این فهرست جدید شامل تمام بازارهای سرتاسر جهان می شود.

منبع : صائین کالا نیوز 

 

تلگرام

  

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مهرماه 1397 اعلام شد. این مرحله از فروش محصولات ایران خودرو فقط به صورت حضوری در نمایندگی های آذربایجان غربی و شرقی انجام می شود.

شرکت ایران خودرو دور جدید پیش فروش محصولات خود را در مهرماه 1397 آغاز کرده است. این مرحله از ثبت نام به صورت اینترنتی انجام نمی شود و ثبت نام تنها به صورت حضوری در نمایندگی های آذربایجان شرقی و غربی خواهد بود. در دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ، خودروهای سمند ال ایکس، پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5، سورن، پژو 405 بنزینی و رانا با موعد تحویل دی و بهمن 1398 به مشتریان عرضه می شوند. در ادامه، جدول این بخشنامه را مشاهده می کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی های مجاز ایران خودرو تماس بگیرید.

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو – مهر 97

خودرو موعد تحویل مبلغ پیش پرداخت
پژو 206 تیپ 2 دی و بهمن 98 21 میلیون و 800 هزار تومان
پژو 206 تیپ 5 25 میلیون و 200 هزار تومان
پژو 405 بنزینی 19 میلیون و 800 هزار تومان
رانا 23 میلیون و 600 هزار تومان
سمند ال ایکس 20 میلیون و 200 هزار تومان
سورن 23 میلیون تومان

منبع : صائین کالا نیوزتلگرام


  

Ú¯Ù?Ú¯Ù? Ù¾Û?کسÙ? 3 (Google Pixel 3)

مشخصات فنی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) با معرفی رسمی این گوشی هوشمند تایید شد. در ادامه، مشخصات گوگل پیکسل 3 را زیر ذره بین خواهیم برد.

دقایقی پیش، گوشی های جدید گوگل در دو نسخه استاندارد و XL رسما معرفی شدند. پیکسل 3، عضو ارزان قیمت و البته کوچکتر موبایل های 2018 گوگل است که به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده است و با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 به دست کاربران می رسد.

از نظر فنی، این تلفن هوشمند تفاوت چندانی با نسخه بزرگتر نداشته و تنها در اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری با مدل بزرگتر اختلاف دارد. در ادامه، نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) خواهیم داشت.

مشخصات فنی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3)

  • صفحه نمایش: 5.5 اینچی P-OLED با وضوح 1080×2160، نسبت 18:9، تراکم 443 پیکسل در هر اینچ،
  • نسبت صفحه به بدنه 77.2 درصدی
  • تراشه: اسنپدراگون 845 با پردازنده هشت هسته ای
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت / 128 گیگابایت
  • دوربین اصلی: 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز، فوکوس
  • لیزری، لرزشگیر اپتیکال، فیلم برداری 4K
  • دوربین دوم: 8 + 8 مگاپیکسلی
  • باتری: 2915 میلی آمپر ساعت
  • شبکه و اتصالات: ان اف سی، بلوتوث 5.0، یو اس بی نوع C، پشتیبانی از 4G LTE
  • سیستم نرم افزاری: اندروید 9 پای
  • رنگ‌بندی:سفید (Clearly White)، مشکی (Just Black)، صورتی (Not Pink)
  • وزن و ابعاد: 145.6 در 68.2 در 7.9 میلی‌متر / وزن: 148 گرم

منبع : صائین کالا نیوز 

 
تلگرام

  

آپدیت نسخه 5.0 تلگرام برای آی او اس به همراه ویژگی های جدید منتشر شد. در ادامه به بررس‌ قابلیت ها و امکاناتی که با دریافت جدیدترین آپدیت تلگرام برای آو او اس، به این پیام‌ رسان درون آیفون و آیپد شما افزوده خواهد شد اشاره خواهیم کرد.

اپل چند سال قبل، زبان سوئیفت را جایگزین Objective-C کرد که از ابتدا، برای توسعه اپلیکیشن های آی او اسی مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال، هنوز برنامه های ساخته شده با Objective-C زیادی وجود داشته و آن ها هنوز با استفاده از همین زبان توسعه پیدا می کنند. تلگرام یکی از این نرم افزارها بود. اما در آپدیت نسخه 5.0 تلگرام شاهد استفاده از زبان سوئیفت برای توسعه هستیم که انتظار می رود سرعت عملکرد این پیام‌ رسان را افزایش بدهد.

ویژگی های آپدیت نسخه 5.0 تلگرام

بعد از دریافت آپدیت نسخه 5.0 تلگرام قرار نیست از نظر ظاهری با تغییرات زیادی رو به شوید، چرا که اصل تغییرات، در پشت پرده و جایی که توسط کاربران قابل مشاهده نیست رخ داده است. ارتباط با سرورها و پایگاه داده درون زبان سوئیفت با سرعت بیشتری صورت می گیرد، به همین دلیل با وجود عدم اعمال تغییرات ظاهری زیاد در آپدیت نسخه 5.0 تلگرام انتظار داریم حین استفاده از آن، تفاوت را نسبت به نسخه های پیشین احساس کنید. مصرف انرژی بهینه تر مزیت دیگر بازنویسی تلگرام با استفاده از زبان برنامه نویسی جدید اپل است.

به عنوان یک قابلیت‌ جدید باید به نوتیفیکیشن های درون برنامه ای قابل گسترش اشاره کرد که به کاربران کمک می کند بدون نیاز به نیاز به توجه به پیام های ارسال شده، بر روی همان کاری که درون اپلیکیشن مشغول انجام هستند تمرکز کنند.

آپدیت نسخه 5.0 تلگرام

پیشتر، وقتی درون اپلیکیشن تلگرام پیامی دریافت می کردید، می بایست بعد از پایین کشیدن پنجره نوتیفیکیشن وارد گفتگوی مربوط به شخص ارسال کننده پیام شده و بعد از اتمام مکالمه، با بستن این گفتگو به سراغ قسمت دیگری که پیشتر درون آن مشغول بودید بر می گشتید.

یکی دیگر از تغییرات بسیار موثر در آپدیت نسخه 5.0 تلگرام برای آی او اس، دست کاری شمارنده پیام های خوانده نشده به منظور نمایش تعداد گفتگوهای ساکت (Mute) نشده به همراه شمارنده تعداد پیام های جدید است. پیشتر، حین شمارش تعداد پیام های جدید خوانده نشده، حتی پیام های درون کانال ها، گروه ها و حتی چت های شخصی ساکت شده نیز لحاظ می شدند.

منبع : صائین کالا نیوز

 
تلگرام

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 135508
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ