سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سامسونگ گلکسی J6 پلاس گوشی پایین رده بعدی این شرکت کره ای است که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد. مهمترین ویژگی و قابلیت سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس (+Samsung Galaxy J6)، داشتن یک باتری بزرگ دارای ظرفیت بالا محسوب می شود.

سامسونگ چهار گوشی گلکسی جی 6، گلکسی جی 8، گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس را تا امروز در سال جاری معرفی کرده است. ویژگی منحصر به فرد این گوشی های میان رده و پایین رده در مقایسه با سایر مدل های هم رده خود، بهره بردن از نمایشگر Infinity Display محسوب می شود. البته گوشی موبایلی تحت عنوان گلکسی On6 نیز مدتی پیش عرضه شد، اما این همان گلکسی جی 6 مخصوص بازارهای هند به شمار می رود.

بر اساس گفته های وب سایت XDA، گوشی سامسونگ گلکسی J6 پلاس (+Samsung Galaxy J6) محصول بعدی این شرکت است. به شیوه ای مشابه، نسخه تغییر نام یافته آن با عنوان گلکسی On6 پلاس در بازارهای هند به فروش خواهد رسید.

ویژگی های سامسونگ گلکسی J6 پلاس (+Samsung Galaxy J6)

توسعه دهندگان این وب سایت ادعا می کنند به تازگی میان افزارهای با عنوان j6plte مشاهده کرده اند که به طور دقیق به یک گوشی موبایل با نام Galaxy J6 Plus LTE تعلق دارد. آن ها معتقدند گلکسی جی 6 پلاس بخشی از قابلیت های مدل پایه را به ارث خواهد برد. طبق فایل میان افزار لو رفته، نمایشگر از نوع سوپر AMOLED این گوشی دارای اندازه 5.6 اینچ بوده و از نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 بهره خواهد برد. این نسبت نشان می دهد همچنان از صفحه نمایش Infinity Display که برای اولین مرتبه در پرچمداران سال 2017 سامسونگ به کار رفته بود، استفاده می شود. البته سامسونگ گلکسی J6 پلاس (+Samsung Galaxy J6) یک پایین رده است، پس باید به رزولوشن اچ دی (پلاس) آن رضایت بدهید.

گلکسی جی 6 از تراشه اگزینوس 7870 قدرت می گیرد، اما مدل پلاس، دارای چیپست اسنپدراگون 450 خواهد بود. متاسفانه درباره ساختار دوربین و میزان حافظه داخلی و رم این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما حدس این که سیستم عامل دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8 اوریو خواهد بود کار دشواری نیست.

اما مهمترین ویژگی سامسونگ گلکسی J6 پلاس (+Samsung Galaxy J6) که آن را از سایر میان رده‌ها و پایین رده های سامسونگ و حتی بیشتر شرکت ها متمایز می کند، باتری 4350 میلی آمپر ساعتی آن محسوب می شود. با توجه به ابعاد و رزولوشن پایین نمایشگر می توان انتظار داشت این باتری، دوام بسیار زیادی خواهد داشت.

منبع :صائین کالا نیوز

تلگرام

خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 135498
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ