سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو در ماه سپتامبر 2018 منتشر شد. این فهرست شامل گوشی های جدیدی نظیر ROG Phone ایسوس می شود و برخلاف ماه گذشته که مختص بازار چین بود، این جدول جهانی است.

ماه سپتامبر نیز گذشت و حالا شاهد انتشار فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو در این ماه خواهیم بود. حالا ROG Phone ایسوس به لطف تراشه اورکلاک شده ی اسنپدراگون 845 به رد‌ه ی نخست جدول رسیده است. این گوشی به جای چهار هسته ی 2.8 گیگاهرتزی، از سرعت کلاک بالاتر 2.96 گیگاهرتزی بهره می برد.

دومین جایگاه مربوط به صدرنشین ماه آگوست، یعنی گوشی شیائومی بلک شارک است. به دنبال آن وان پلاس 6 همراه با تجربه کاربری نزدیک به اندروید خام و بهینه سازی نرم افزاریش در جایگاه سوم قرار دارد.

فهرست 10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو

10 گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو

فهرست 10 گوشی اندویدی برتر سایت آنتوتو در سپتامبر 2018 با گوشی های ویوو نکس اس، شیائومی می 8،‌ اوپو فایند ایکس، سامسونگ گلکسی اس 9 و ایسوس زنفون 5 زد اداه پیدا می کند. شیائومی می میکس 2 اس و ارزان ترین پرچمدار قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 845، گوشی Pocophone F1 نیز رده های نهم و دهم را از آن خود کرده اند. بدیهی است که این نمودار تحت تاثیر تراشه اسنپدراگون 845 قرار می گیرد، اما ممکن است از ماه آینده تراشه کایرین 980 شرکت هواوی نیز که بر روی گوشی های تازه معرفی شده ی هواوی میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 آر اس پورشه دیزاین قرار دارد، وارد این جدول شود. این تراشه رقیب مستقیم اسنپدراگون 845 است.

در نظر داشته باشید که این رتبه بندی شامل گوشی هایی می شود که حداقل توسط 1000 کاربر در حال اجرای بنچمارک هستند و نمرات کسب شده، متوسط نمراتی باشد که در آخرین نسخه (ورژن 7) اپلیکیشن آنتوتو به دست آمده اند. علاوه بر این، رتبه بندی پیشین شامل گوشی هایی بود که تنها در بازار چین حضور داشتند، در حالی که این فهرست جدید شامل تمام بازارهای سرتاسر جهان می شود.

منبع : صائین کالا نیوز 

 

تلگرام

خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 135514
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ