سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تویوتا تصمیم دارد تا برای خودروی تویوتا 86 خود یک سیستم سرگرمی به روز شده ارائه دهد که در سال 2020 عرضه می گردد . خریداران مدل 2020 تویوتا 86 می توانند این خودرو را با گیربکس دستی جدید خود انتخاب کند که انتخاب این گیربکس دستی سبب می شود تا خودروی کوپه شما هندلینگ بهتری داشته باشد و قیمت مناسب تری برای این مدل از خودرو ارائه شده است .

مشخصات فنی خودروی Toyota 86

سیستم گیربکس دستی از نوع پکیج تی آر دی می باشد . قطعات مربوط به بسته بندی تی آر دی هندلینگ ، نسخه ویژه تری از تویوتا 86 را نسبت به سال گذشته را ارائه می دهد . در این وسیله چرخ های 18 اینچی با لاستیک های مدل Michelin Pilot Sport 4 دیده می شود که سبب شده هندلینگ و سواری بهتری برای خودروی تویوتا 86 فراهم گردد  . ترمزها در خودرو از قطعات Brembo بهره می برند و دارای یک روتور 12.83 اینچی در جلو و در پوش های 12.44 اینچی در قسمت عقب است .

Toyota 86

تمامی نمونه های تویوتا 86 2020 از سیستم سرگرمی 7 اینچی بهره می برند که این سیستم از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند . به گفته تویوتا این استریو دارای فناوری Clari-Fi است که سبب می‌شود تا فرمت های موسیقی دیجیتال فشرده شده و طبیعی تر گردند .

Toyota 86

پیشرانه انتخاب شده برای تویوتا 86 از نوع 2000 سی‌سی 4 سیلندر است که توانایی تولید 250 اسب بخار را داراست و 212 نیوتن متر گشتاور را فراهم می کند . برای تویوتا 86 یک نسخه ی گیربکس اتوماتیک نیز در نظر گرفته شده است که خریداری این نسخه سبب می‌شود تا قدرت خودروی شما ، 5 اسب بخار کاهش پیدا کند و گشتاور آن به 205 نیوتن متر برسد .

قیمت گذاری Toyota 86

برای سال 2020 تویوتا 86 با گیربکس شش سرعته دستی با قیمت 26 هزار و نهصد و هشتاد و پنج دلار عرضه می گردد . اگر قصد داشته باشید پکیج تی آر دی را بر روی خودرو خود امتحان کنید باید 2320 دلار بیشتر بپردازد . اگر نسخه مجهز تر از جی تی 86 را نیاز دارید ، باید برای نسخه گیربکس دستی آن 30 هزار و 115 دلار هزینه کنید .  اگر نیاز به پکیج تی آر دی هندلینگ داشته باشید 1270 دلار به هزینه های شما افزوده خواهد شد .

Toyota Hakone Edition

مدل قبلی Toyota Hakone Edition که پیشتر نسخه استتار شده آن را دیده بودیم ، در سال 2020 در کنار جی تی 86 عرضه می گردد . برای این مدل رنگ بیرونی Hakone Green عرضه شده است و چرخ های آن از نوع برنزی 17 اینچیست . فضای داخلی ترکیبی از دو رنگ سیاه و برنزه با کنتراست است . شایعه ها حاکی از آن است که تویوتا و سوبارو در کنار هم روی نسل های بعدی 86 و BRZ کار کرده اند . گفته می‌شود که این کوپه ها بر روی نسخه پلتفرم  TGNAتویوتا سوار شدند اما همچنان دیفرانسیل عقب باقی می ماند . تعویض زیرپوش ها در عقب به این معنی است که ممکن است تویوتا در آینده پیشرانه جدیدتری را برای این نسخه از خودروی خود ارائه دهد .

Toyota Hakone Edition

Toyota Hakone Edition

منبع: صائین کالا نیوز


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 135621
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ