سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون های هوشمند از جدیدترین فناوری هایی به شمار می رود که شرکت های متفاوت از نمونه های مختلف خود رونمایی می کنند و هم اکنون شیائومی به تازگی از اسمارت لیوینگ 2020 خود در هند رونمایی کرده است که شامل چندین وسایل خانگی هوشمند نظیر می اسمارت واتر کلینیر ، می موشن ، اسمارت بند 4 ، نایت لایت و تلوزیون هوشمند جدید می شود . این غول فناوری چینی سری های برتر تلویزیون می 4 ایکس و می تی وی 4 ای که مخصوص هند می باشد را به بازار معرفی کرده است .

رونمایی Smart TV جدید از شیائومی

تلویزیون هوشمندی که شیائومی معرفی کرده است در PatchWall 2.0 رونمایی شد و بر اساس اندروید تی وی پای عمل می کند .اگر تلویزیون های قدیمی شیائومی را دارید و در خصوص رابط کاربری به روز شده در مدل های قدیمی نگرانید  ، باید عنوان کنیم که شیائومی در این خصوص پاسخ صریحی به شما داده است . شیائومی ، این غول فناوری چینی اعلام کرده که در واقع همه تلویزیون های می که قبل از راه اندازی شده اند از پشتیبانی سیستم اندروید پای بهره‌مند خواهند شد . سیستم عامل جدید پای ، ویژگی های منحصر به فردی را برای تلویزیون های هوشمند در نظر گرفته است که حس خوبی را به مخاطبان منتقل می کند .

تلویزیون هوشمند شیائومی

این شرکت فاش کرد مدلهای قدیمی تلویزیون Mi مانند Mi TV 4A Pro 43 اینچ ، Mi TV 4A Pro 49 اینچ و Mi TV 4 Pro 55 اینچی است که به ‌روزرسانی مربوط به اندروید پای را دریافت خواهند کرد . این به‌روزرسانی‌ها همچنین پشتیبانی از نتفلیکس و آمازون پرایم را به همراه خواهند داشت . افرادی که به دنبال خرید تلویزیون های جدید از شیادئمی هساتند و در خصوص سیستم نتفلیکس نگرانی داشته اند ، هم اکنون بدون این نگرانی و سردرگمی می توانند تلوزیون های بینظیر شیائومی را خریداری کنند .

تست جدید ترین Smart TV ها از برند Xiaomi

شیائومی پیش از این ماه ژوئیه،  آزمایش کنندگانی را برای برنامه دسترسی سریع تلویزیون های هوشمند شیائومی ارائه انتخاب کرده بود تا سری Mi TV 4A را تست کنند . با این حال هیچ گونه تاریخی برای عرضه بروز رسانی ها ی تلویزیون های هوشمند شیائومی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که در Q4 2019 این به روز رسانی عرضه شود . لازم به ذکر است که Mi TV 4C Pro 32 اینچ و Mi TV 4A Pro 32 اینچی در اواخر ماه گذشته شروع به دریافت به روزرسانی Android Pie کرده اند.

تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون های دیواری شیائومی دقیقاً مانند https://sainkala.com/news-technology/tech-appliances/تلویزیون ال جی والپیپر می باشد . PatchWall 2.0 ترفندهای مختلفی را مانند یک تم سبک و نمای چرخ و فلک به همراه دارد که می تواند تلوزیون دیدن را جذاب تر کند . رابط کاربری که برای این تلویزیون های هوشمند از شیائومی ارائه شده است ، با ادغام لایو نیوز همراه هستند که به روز رسانی های خبری را در واحد زمان در یک صفحه جداگانه ارائه خواهند داد .این ویژگی به کمک افرادی می آید که همواره به دنبال اخبار جدید روز هستند و قطعا از خرید این تلویزیون هوشمند شیائومی ، احساس رضایت کامل خواهند داشت .

منبع: https://sainkala.com/news-technology/tech-appliances/xiaomi-smart-tv-2020/


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :10
کل بازدید : 135627
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ