سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای ام جی ها دارای طراحی وحشی می باشند و خودروی مرسدس جی تی از سری ای ام جی نیز از این قاعده مستنثنی نخواهد بود . حتی اگر تمام استارها در جهان برای مرسدس جی تی از سری ای ام جی عرضه شود ، باز هم نمی‌تواند بدنه تهاجمی این سری را مخفی کند .

رندر های دیجیتالی عرضه شده از Mercedes-AMG GT

در سال 2020 به عنوان پرچمدار نسخه جی تی این خودرو با دو درب  در قدرت مند ترین مدل تولیدی از Affalterbach - به استثنای One Hypercar -  به بازار عرضه می شود . البته هنوز بخش های زیادی از طراحی برای قسمت جلو و عقب باقی مانده است و با توجه به تصاویری جاسوسی ارائه شده از این خودرو بسیاری از قسمت های آن استتار شده است .

مرسدس جی تی

این استتار نشان می دهد که مرسدس بنز قصد دارد تا طرفداران خود را به طور ویژه ای شگفت زده کند . برخی از طراحان از این خودرو الهام گرفته‌اند و رندر های دیجیتالی را به بازار عرضه کرده اند که آینده این مرسدس جی تی از سری ای ام جی را به افراد علاقه مند نشان می دهد . اگر علاقه مند هستید تا این استتار ها را حذف کنید و با دیدی بهتر به سری جدید مرسدس جی تی نظری بیاندازید ، پیشنهاد ما به شما توجه به رندر ارائه شده کارل می باشد که در ادامه قابل مشاهده است . در این طراحی از شکاف جلو گرفته تا دریچه های هود ، دیفیوزر عقب و بال دو لایه - همه چیز فوق العاده است.

نگاهی به بخش فنی خودروی AMG-GT

پیشرانه ای که برای مرسدس جی تی از سری ای ام جی در نظر گرفته شده است یک موتور 4 سیلندر توربو با حجم 4 هزار سی سی میباشد که تعداد سیلندر آن به 6 عدد می‌رسد اما این موتور همان موتوری نیست که در میان دیگر محصولات ای ام جی وجود دارد . این پیشرانه 8 سیلندری به تازگی توسعه یافته است و مدیر بخش ای ام جی مرسدس عنوان کرده است که این پیشرانه یک پیشرانه 8 سیلندر معمولی از سری ای ام جی نخواهد بود . در ادامه صحبت هایش وی نیز  عنوان کرده که ای ن پیشرانه هیچ گونه قطعه الکتریکی ندارد . با توجه به گفته های مرسدس بنز این خودرو توانایی تولید 700 اسب بخار قدرت را دارد که این به جی تی کمک می‌کند تا تاج را از Lamborghini Aventador SVJ دور کند و بتواند رکورد دار سریع‌ترین خودروی تولید در N therburgring باشد .

Mercedes-AMG GT

با توجه به تغییر آیرودینامیک خودرو‌ها در سری اس ال اس بلک 70 شاهد از دست دادن 154 پوند یا 70 کیلوگرم از وزن این خودرو بودیم که در مقایسه با نسخه معمولی این خودرو اتفاق افتاده بود . اگر بخواهیم جی تی را به عنوان پرچمدار این برند معرفی کنیم قطعاً باید یک طراحی بی نظیری را پشت سر بگذارد تا بتواند با وزن ایده آل به بازار عرضه کردند . در این خودرو به روز رسانی های سخت افزاری برای سیستم تازه تعلیق و بهبود یافت دیده می شود که در سری های جدید بلک از این برند قرار خواهد گرفت . انتظار می رود که مرسدس جی تی بلک با تولید محدود و قیمت بالا به بازار عرضه شود تا برتری خود را در سری ام جی به نمایش بگذارد و احتمال ورود آن در سال 2020 وجود دارد .

منبع: https://sainkala.com/news-technology/car/render-of-mercedes-amg-gt/


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 135499
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ