سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نظر نمی رسد سازندگان اندرویدی این روزها تلاش زیادی را در تبلت ها انجام دهند و اپل iPad تبدیل به گزینه پیش فرض برای کسانی است که به دنبال دستگاه های سطح ورودی هستند. Samsung Galaxy Tab S6 Lite  هنوز هم چیزهایی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد. گلکسی تب اس 6 لایت با همان قیمت 379 یورو به قیمت iPad 7، دارای یک هدف واضح است و به طور معمول سامسونگ ویژگی های نسبتاً بیشتری نسبت به محصول اپل دارد.

برای مبتدیان گلکسی تب اس 6 لایت 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می گیرد ، در حالی که iPad با 32 گیگابایت حافظه شروع می شود. تبلت اندرویدی همچنین از کارت حافظه microSD به عنوان یک حافظه ارزان قیمت پشتیبانی می کند. همچنین با قلم S Pen همراه است - مداد اپل 99 یورو هزینه اضافی را برای شما به ارمغان می آورد.

Samsung Galaxy Tab S6 Liteگلکسی تب اس 6 لایت دارای درگاه USB-C برای شارژ (15W) و انتقال پرونده است و در جهت افقی و در هر طرف دارای بلندگو در جهت عمودی و در هر طرف ، دارای فضایی برای نگه داشتن می باشد. iPad همچنین دارای دو بلندگو است اما هر دو در قسمت پایین قرار دارند ، بنابراین بهتر است با تبلت های سامسونگ جلوه استریو بهتری بگیرید. S Pen با ضربات مغناطیسی به پهلو یا پشت Galaxy Tab S6 Lite متصل می شود اما می تواند به راحتی از بین برود ، بنابراین هنگام گلکسی تب اس 6 لایت مراقب باشید.

گلکسی تب اس 6 لایت

این تبلت دارای پشتی تمام فلزی با یک سطح صاف است که از لمس بسیار خوبی برخوردار است. رنگ ما ، رنگ خاکستری آکسفورد است و به نظر می رسد، خوب می باشد. با این وجود اثر انگشت زیادی را به خود جذب می کند و اگر می خواهید ظاهر گلکسی تب اس 6 لایت را حفظ کنید، تمیز کردن مکرر باید انجام شود.

بررسی گلکسی تب اس 6 لایت

سپس نمایشگر وجود دارد. در اینجا iPad ورودی سطح بالایی روی Galaxy Tab S6 Lite قرار دارد. سامسونگ با ال سی دی 10.4 اینچی 1200x2000px LCD با نسبت 5: 3 پیش رفته است. دارای حاشیه های نازک بوده و وضوح کافی را ارائه می دهد اما کمی پررنگ است. رنگ های آن چنان سرزنده و اشباع نیستند که از دستگاه های سامسونگ انتظار داشته باشیم و زاویه دید ضعیف است. صفحه را 45 درجه از چهره خود کج کنید و کنتراست صفحه نمایش تاثیر بدی می گیرد. صفحه نمایش iPadبهتر است.

گلکسی تب اس 6 لایت

وقتی مستقیم روی صفحه نمایش 10.4 اینچی در Galaxy Tab S6 Lite نگاه می کنید کاملاً مناسب است. در محیط های با نور، روشنایی خوبی ارائه می دهد و در داخل خانه بسیار عالی است. تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی در گلکسی تب S6 Lite یک معالجه است زیرا بلندگوهای استریو جذابیت خاصی دارد. آنقدر باس وجود دارد که کل رایانه لوحی ارتعاش می کند و این باعث برجسته سازی انواع خاصی از موسیقی می شود. جالب اینجاست که پیشرفت Dolby Atmos به طور پیش فرض غیرفعال شده است. با فعال کردن آن ، وضوح بیشتری به آوازها و سازها افزوده می شود.

دیگر قابلیت های Galaxy Tab S6 Lite

OneUI 2.1 در رایانه لوحی تفاوت چندانی با گوشی تلفن همراه آن ندارد. برخی از عناصر UI برای استفاده بهتر از صفحه نمایش بزرگتر مجدداً بازسازی شده اند ، اما شما همان تجربه را کسب می کنید. به طور پیش فرض Galaxy Tab S6 Lite نوار ناوبری سه دکمه اوه-2015 را کسب می کند. ما بلافاصله ناوبری ژست را انتخاب کردیم که باعث می شود فوراً احساس به روزی ایجاد شود.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

در گلکسی تب اس 6 لایت چند مقایسه برجسته وجود دارد ، در مقایسه با OneUI در تلفن ها. هیچ تم Galaxy وجود ندارد و هیچ پرتاب بازی برای آنچه ارزش آن را دارد وجود ندارد. همچنین هیچ حالت DeX شبیه ساز دسکتاپ وجود ندارد که دلیل آن محدودیت های Exynos 9611 در گلکسی تب اس 6 لایت باشد.  استفاده از دو برنامه به طور هم زمان بسیار مشکل است و برنامه YouTube چند بار خراب شد. این باید یک مشکل در مورد نرم افزار باشد زیرا مطمئناً Exynos 9611 می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. امیدوارم سامسونگ با بروزرسانی آن را مرتفع کند ، زیرا در حالی که هیچ مشکلی ندارد قطعاً آزار دهنده است.

S Pen در Galaxy Tab S6 Lite کاملاً نمایش داده شده است. فاقد باتری داخلی و بلوتوث است ، بنابراین نمی توانید از آن به عنوان یک ماشه از راه دور استفاده کنید. اما همیشه روشن است و بر روی دکمه آن ، منوی آشنا را با گزینه هایی برای ایجاد یادداشت ، گرفتن تصویر از صفحه و نوشتن روی آن ، دسترسی به برنامه PENUP و موارد دیگر ، دست پیدا می کنید. از نظر عمر باتری ، Galaxy Tab S6 Lite شگفت آور است. این تبلت به راحتی می تواند برای یک روز کامل کار دوام بیاورد.

منبع: https://sainkala.com/news-technology/tech-tablet/galaxy-tab-s6-lite-review/


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 135647
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ