سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسخه جدید اپلیکیشن 3D Creator برای گوشی های اکسپریا XZ پریمیوم، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت منتشر شد. این آپدیت، قابلیت‌ های جذابی را به گوشی های سونی اضافه می‌ کند.

گوشی های اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت علاوه بر بهره‌ گیری از سخت افزار به‌ روز، با قابلیت‌ های نرم افزاری بیشتری در زمینه اسکن سه‌ بعدی در اختیار کاربران قرار گرفتند. این ویژگی‌ ها تا به امروز به این تلفن های هوشمند محدود بود، ولی حالا دارندگان موبایل های سری اکسپریا XZ1 و همینطور اکسپریا XZ پریمیوم سونی با نصب آپدیت جدید می‌ توانند به قابلیت‌ های جذاب معرفی شده در نمایشگاه MWC 2018 دسترسی داشته باشند.

با دریافت نسخه جدید اپلیکیشن 3D Creator ، شما قادر به ثبت سلفی‌ های سه‌ بعدی «خیلی سریع» و سپس اشتراک‌ گذاری مستقیم آنها از طریق فیسبوک و یا حتی چاپ آنها به صورت سه‌ بعدی خواهید بود. همچنین به واسطه پروسه رندر اسکن‌ های سه‌ بعدی شما با بافت 4K از طریق سیستم ابری، خروجی این نرم افزار حالا جزئیات را به شکل دقیق‌ تری نمایش خواهد داد. ظاهرا این ویژگی به واقعی‌ تر شدن اسکن‌ ها کمک می‌ کند.

نرم افزار 3D Creator به شما اجازه می‌ دهد هر چیزی را، از غذا تا صورت، ثبت کرده و هر چیزی که موضوع‌ تان هست را به آوتار سه‌ بعدی تبدیل کنید چرا که در سال 2018 آواتارهای 3D هر جایی پیدا می‌ شوند. در ویدیوی ضمیمه‌ شده، بیشتر با این قابلیت آشنا خواهید شد.

آشنایی با نسخه جدید اپلیکیشن 3D Creator

 

 برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوزتلگرام


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 135502
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ