سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در ماه های گذشته رندرهای از گوگل پیکسل 4 عرضه شد و احتمال دادند که این گوشی همراه در اکتبر ماه امسال عرضه می شود .  البته هنوز اطلاعاتی در خصوص امکانات و ویژگی های این گوشی ، در دسترس نیست.  این رندرها به طور کامل ، تصویری واضح از گوشی گوگل پیکسل 4 به نمایش گذاشته اند . هم اکنون ، تصاویر زنده و واقعی از این تلفن همراه در دسترس است و شما می توانید بر اساس این تصاویر جلوه‌ای از جلو و عقب این تلفن همراه را مشاهده کنید .

تصاویر واقعی از Google Pixel 4

تصاویر ارائه شده برای گوگل پیکسل 4 به خوبی با رندر های فاش شده مطابقت دارد و لوگوی Sprint را می‌توان در گوشه سمت چپ و در بالای صفحه مشاهده کرد . این لوگو نشانگر این است که گوشی ارائه شده از شرکت گوگل در شبکه تلفن همراه آمریکا به طور کامل تست شده است . باتوجه به تصاویری که برای گوشی گوگل پیکسل 4 عرضه شده است ، شما می توانید تصویر زمینه جدیدی را در آن مشاهده کنید و نوار پیمایش و بخش دستیار این گوشی نشان می دهد که اندروید 10 و یا اندروید کیو برای این گوشی عرضه شده است.

گوگل پیکسل 4

 در گوگل پیکسل 4 به نظر می رسد که گوگل از طراحی دوتایی برای تلفن همراه خود خسته شده اما این گوشی همراه همچنان از جنس شیشه ساخته شده است . شما می توانید نمای شیشه ای پشت گوشی های قبلی گوگل را در این گوشی نیز تجربه کنید . برای بخش دوربین این گوشی نیز یک حالت جزیره مانند به شکل مربع در گوشه سمت چپ بالای تلفن همراه وجود دارد که شامل دوربین دوگانه و ماژول فلش ال ای دی است .اگر بخواهیم به شایعات مطرح شده در خصوص گوگل پیکسل 4 توجه کنیم باید بگوییم که این دوربین دوتایی عرضه شده برای این تلفن همراه دارای یک لنز اصلی 12 مگاپیکسل و از نوع تل فوتو و یک نسخه 16 مگاپیکسلی می باشد .

طراحی جالب گوگل Pixel 4

در تصاویر عرضه شده برای این گوشی هوشمند می توان یک دکمه سفید رنگ در قسمت بالای سمت راست و در کنار دکمه صدا مشاهده کرد که دکمه پاور و یا خاموش روشن کردن این گوشی می باشد . احتمالاً در هفته های آینده در خصوص گوگل پیکسل 2019 اطلاعات بیشتری بدست خواهیم آورد و این اطلاعات می‌تواند کنجکاوی های ما را در خصوص این گوشی برطرف نماید .

از آنجا که گوگل به عنوان شرکت ارائه دهنده سیستم عامل اندروید شناخته می‌شود لذا همواره به دنبال تولید تلفن همراهی با سخت افزاری قدرتمند در کنار نرم‌افزاری ایده‌آل است . البته با توجه به رشد گسترده تلفن های همراه و اسمارت فون ها در بازار ، قطعاً گوگل رقبای سر سختی را خواهد داشت و در این مسیر مشکلاتی برای آن به وجود می آید اما همچنان این شرکت سعی دارد تا با عرضه یک طراحی مدرن برای گوشی‌های جدید خود بتواند در بازار تلفن های هوشمند و با رقبایی حرفه ای رقابت کند .

منبع: صائین کالا نیوز


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :22
کل بازدید : 136008
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ