سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه می میکس 4 یکی از دستگاه های شیائومی است که از ابتدا قرار بود تا در نیمه دوم سال 2019 معرفی شود . پیش بینی می گردد که مدل امسال با عرضه‏ می میکس 4 صورت پذیرد . البته گزارش هایی در این خصوص ارائه نشده است و گمان می رود که معرفی آن دو ماه زودتر از می میکس 3 باشد .

Xiaomi Mi Mix 4 , اولین تلفن همراه با لنز 108 مگاپیکسلی

بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت روسی Xiaomishka ارائه شده است ، منابع چینی به آن ها فاش کردند که می میکس 4 در روز سه‌شنبه 24 سپتامبر و در شانگهای معرفی خواهد شد . در این گزارش اعلام شده است که این تلفن در واقع قرار بود زودتر از این تاریخ معرفی گردد اما به دلایل مختلف از جمله راه اندازی سری میت سی هواوی در 19 سپتامبر ، این تاریخ چند روزی به جلو تر منتقل شده است . شیائومی می میکس چهار تنها محصول نیست که شیائومی قرار است در 24 سپتامبر معرفی کند . همچنین گزارش شده است که تعدادی دیگر از محصولات با نام MIUI 11 , Mi 9 5G و Mi 9S از این برند در آن روز معرفی خواهند شد .

می میکس 4 اولین تلفن هوشمندی است که از سنسور 108 مگاپیکسلی Bright HMX سامسونگ بهره مند شده است و برای اولین بار در بازار عرضه می گردد . این لنز با یک لنز زاویه ای فوق العاده 16 مگاپیکسل و یک لنز پراسکوپ 12 مگاپیکسلی جفت شده است که می تواند یک دوربین عکاسی حرفه ای سه گانه را در قسمت عقب این تلفن همراه فراهم کند .

نگاهی به دیگر ویژگی های Mi Mix 4

از جمله دیگر ویژگی‌هایی که در خصوص این گوشی معرفی شده است ، می‌توان به شارژر وایرلس معکوس در این گوشی اشاره کرد . همچنین رم آن حداکثر 12 گیگابایت و نسخه آن 5G خواهد بود . پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس پردازنده ای است که برای گوشی می میکس 4 شیائومی در نظر گرفته شده است . همچنین باتری 4 هزار و 500 میلی آمپر ساعتی برای تغذیه گوشی می میکس چهار عرضه شده است . با پردازنده حرفه ای و رم قدرتمندی که برای این گوشی همراه هوشمند از شیائومی معرفی شده است ، قطعا یک عملکرد خارق العاده از آن را مشاهده خواهیم کرد .

تلفن همراه MIUI 11 که در روز 23 سپتامبر نیز معرفی می گردد ، اندروید 10 را بر روی سیستم عامل خود خواهد داشت . در خصوص سیستم عامل می میکس 4 اطلاعاتی در دسترس نیست . جالب است بدانید که می میکس 4 هم اکنون در حال بررسی توسط کاربران زیادی است . این موضوع را می توان از پستی که توسط کاربری در Weibo منتشر شده ، متوجه شد . قطعا پس از عرضه این گوشی همراه ، بررسی های زیادی برای آن ارائه خواهد شد . طراحی می میکس 4 هنوز ناشناخته است و البته نام آن نیز ناشناخته باقی مانده است چرا که یک حکم دادگاهی اعلام کرده که شیائومی نمی‌تواند از نام میکس که قبلاً برای کمپانی دیگری بود ، استفاده کند . باید منتظر ماند و دید که شیائومی گوشی خود را با چه نامی عرضه خواهد کرد .

منبع: صائین کالا نیوز


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :21
کل بازدید : 136025
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ