سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سامسونگ سرانجام خط تولید گلکسی فولد را راه‌اندازی کرده است و هم اکنون اولین تلفن تاشو ، به بازار عرضه می شود . گلکسی فولد برای اولین بار در فروردین امسال با عرضه نسخه ای برای آوریل رونمایی گشت . با این حال این نسخه توسط سامسونگ به دنبال تعدادی از مواردی که توسط کاربران اولیه با آن روبرو شده بودند ، متوقف شد . چرا که برخی از افراد مشکلاتی را در صفحه نمایش آن پیدا کرده بودند . از جمله مشکلاتی که برای صفحه نمایش گلکسی فولد به وجود آمده بود ، خراب شدن وقطع شدن بخشی از صفحه نمایش ، پس از مدتی کار کردن بود .

عرضه دوباره Galaxy Fold

هم اکنون Galaxy Fold دوباره به بازار عرضه شده است و پیشرفت هایی در طراحی و ساخت آن دیده می شود . همین موضوع سبب شده تا سامسونگ برای خبرنگاران و کاربران دنباله‌رو تکنولوژی بسیار جذاب تر باشد . طراحی کلیه گلکسی فولد هنوز به مانند نسخه قبل کمی ناسازگار باقی مانده است . این نمایشگر 7.3 اینچی از نوع Infinity Flex می باشد که در قسمت داخلی به کار برده شده و یک پنل 4.6 اینچی سوپر آمولد برای قسمت خارجی آن ارائه شده است . سامسونگ اعلام کرده است که مشکلات لولا و لایه محافظ صفحه نمایش قابل انعطاف را برطرف کرده است . گلکسی فولد اکنون مکانیسم صفحه نمایش تاشو در پشت یک لایه محافظ لاستیکی پنهان شده است تا از این لولا در مقابل گرد و غبار و سایر ذرات محافظت کند . سامسونگ همچنین یک لایه محافظ را در قسمت بالای صفحه ارائه کرده است که از دیجیتایزر در برابر خراش های خارجی محافظت می کند به طوری که نمی توان آن را به طور تصادفی لایه برداری کرد .پیکربندی دوربین و سایر اجزای سخت افزاری ارائه شده برای گلکسی فولد به مانند قبل است .

ویزگی های سخت افزاری ارائه شده برای Galaxy Fold

برای گلکسی فولد در روی هم رفته شش دوربین استفاده شده است . پردازنده بکار گرفته شده در گلکسی فولد از نوع اسنپدراگون 855 می باشد که با یک رم 128 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی به بازار عرضه می شود . با توجه به امکاناتی که برای گلکسی فولد عرضه شده یک باتری 4 هزار و 380 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است اما در مدل 5 جی با توجه به معماری داخلی این تلفن همراه از یک نوع باتری 4235 میلی آمپری استفاده شده که می تواند نیازهای ارتباطی را با سرعت بسیار بالا تر برطرف کند . Galaxy Foldگلکسی فولد برای اولین بار از فردا در کره جنوبی به بازار عرضه می‌شود و به فروش می رسد . این تلفن متعاقبا در کشورهای منتخب از جمله فرانسه ، آلمان ، سنگاپور ، انگلستان و ایالات متحده راه اندازی شده و شرایط فروش آن مهیا گشته است . انتظار می رود قیمت اصلی گلکسی فولد همان 2000 یورو شده باشد . گیش از این در پکیج بسته بندی گلکسی فولد شاهد یک شارژر بی سیم و هندزفری بی سیم مخصوص سامسونگ نیز بودیم اما این روز ها باید منتظر ماند و دید که آیا این شرایط باز هم در پکیج بسته بندی مهیا خواهد شد یا خیر . گلکسی فولد در Ifa 2019 گوشی تاشو سامسونگ

منبع: صائین کالا نیوز


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :22
کل بازدید : 136017
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ