سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در طی سال‌ها ما شاهد تعداد زیادی از مدل های بسیار خاص بی ام و بوده ایم که در نمایشگاه مشهور BMW Abu Dhabi Motors امارات متحده عربی و در دبی از آن رونمایی می گردد . از اتومبیل های کوچک تا بزرگ گرفته و سدان ها تا اس یو وی ها یا همان شاسی بلندها ، این فروشنده در نمایشگاه اتومبیل خود ، نمونه های خاص از آن ها را ارائه می دهد که افراد سطح بالای جامعه را هدف قرار گرفته و خریداران آن باید جیبی عمیق با پولی بسیار داشته باشند .

BMW M760 LI با رنگ پیشرانه 12 سیلندر

آخرین نمونه سری 7 BMW اخیراً در این نمایشگاه ارائه شده که دارای موتور 12 سیلندر می باشد و با نام M760 Li عرضه می گردد . این بی ام و تنها 12 سیلندری است که هم اکنون خرید آن در این نمایشگاه محقق شده است . این موتور احتمالاً به پایان دوره خود نزدیک می‌شود . خودروساز آلمانی بی ام و گفته است که زنده نگهداشتن این پیشرانه پس از سال 2023 با توجه به مقررات سخت‌گیرانه تولید بسیار دشوار خواهد بود .

بی ام و ام 760

فروش انواع پرچمداران سری 7 از بی ام و دقیقا زیاد نیست تا بتواند هزینه‌های توسعه به روزرسانی این پیشرانه را توجیه کند . بنابراین ممکن است بخواهید یکی از این پیشرانه های استثنائی را برای بار دیگر خریداری کنید . البته برای خرید این خودرو نیاز دارید تا حداقل 157 هزار و 700 دلار در اختیار داشته باشید . چرا که نسخه پایه بی ام و 760 Li با این قیمت عرضه می گردد .

خودروهایی که در این نمایشگاه مشاهده می کنید غیر از لوکس بودن دارای پیکربندی حرفه ای هستند که یک خودروی 600 اسب‌ بخاری را در اختیار شما قرار می دهد . در کنار این موضوع رنگ بیرونی خودرو از نوع آبی اطلسی است که یک رنگ خاص برای سدانی در این شکل است . چرخ های 20 اینچی به صورت سفارشی در دسترس خواهد بود و چراغ های جلوی این خودرو از نوع ال ای دی سازگار با لیزر است .

ویژگی های کابین BMW M760 Li

کابین ارائه شده برای خودرو با توجه به دارا بودن چرم دودی 4 هزار دلاری ممکن است از نمای بیرونی قابل توجه تر به نظر برسد . البته بسیاری گفته اند که این رنگ سبب شده تا از نمای بیرون ، فضای داخلی تیره تر باشد . این خودرو یک خودروی کاملاً جدید و بی عیب و بی نقص است . صرف نظر از این که این خودرو بی ام و باشد یا خیر ، یک فضای داخلی سفید بیشتر جالببی ام و اطلسی توجه است . البته نیاز به نگهداری های زیاد در طول سال‌ها دارد اما قابل درک است که چرا برخی از افراد تصمیم می‌گیرند با وجود اشکالاتی که در روکش سفید وجود دارد ، به سراغ آن بروند چرا که این خودرو را جذاب تر از قبل نشان می‌دهد .

بسته بندی صندلی های عقب هزینه 5750 دلاری را در پی داشته است و برای آن یک سیستم صدای حرفه ای 1400 دلاری ارائه شده است . این مدل از بی ام و ، احتمالاً یکی از گران ترین سری هفت پیکر بندی شده می باشد چرا که تقریباً همه ویژگی‌های برتر را در خود جمع کرده است . اگر چه قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است اما احتمالاً بی ام و 760 Li در ایالات متحده با قیمت 200 هزار دلار عرضه شود .

منبع: https://sainkala.com/news-technology/car/bmw-m760-atlantis-blue/


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :22
کل بازدید : 136007
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ