سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در رویداد 10 سپتامبر امسال سه گوشی جدید از برند آیفون ، یک آیپد و اپل تی وی نسل جدید معرفی شد . اپل در مراسم بزرگ خود آیپد جدیدش را که نسل هفتم می باشد ، بر روی صحنه برد تا ویژگی های منحصر به فرد این آیپد را بیان کند . این دستگاه جانشین دستگاه 329 دلاری است که در مارس  2018 با صفحه نمایشی 9.7 اینچی به بازار عرضه شده بود . ظاهراً خرید آیپد 2018 برای 60 درصد از خریداران آن اولین آیپد بوده است . این یعتی به تازگی مخاطبان زیادی برای تبلت آیپد پیدا شده است و به همین دلیل ، اپل امسال بر روی تبلت جدید خود سرمایه گذاری کرده است . 

مشخصات IPad 7

IPad جدید دارای نمایشگر 10.1 اینچی می باشد که شبکه قوی تر و بزرگتری برای آن ارائه شده و تقریباً سه و نیم میلیون پیکسل در آن حضور دارد . شما می توانید از تاریخ 13 سپتامبر این تبلت را در ایالات متحده و 25 کشور دیگر سفارش دهید اما سفارش آیپد شما در 30 سپتامبر به دستتان خواهد رسید .

IPad 7 برای این نوع از آیپد همان قیمت قبلی در نظر گرفته شده است اما صفحه نمایش بزرگتر در آن دیده می‌شود که از نمونه اسمارت کانکتور می باشد . آیپد جدید از پنسل اپل پشتیبانی می کند و اتصال هوشمندی در آن ارائه شده است . بنابراین شما می توانید صفحه کلید هوشمند اپل را با آن جفت کنید . در این حالت امکان استفاده از خودکار هوشمند اپل وجود خواهد داشت . این به این معنی است که شما می توانید هر دوی این وسایل را به تبلت آیپد 10.2 اینچی جدید اپل متصل کنید .

قیمت و حافظه عرضه شده برای IPad 7

این تبلت حدود یک پوند وزن دارد و پوشش آن 100 درصد از آلومینیوم بازیافت شده است . این تبلت می توانند نرم افزار IPad او اس را اجرا کند و در آن ویژگی های بهتری ارائه شده است . چند وظیفه بهتر ، صفحه کلید شناور ، دسترسی به کارت sd در برنامه فایل و ویرایشگر ویدیو پیشرفته جدید در برنامه فتو از جمله امکانات ویژه ای است که برای آیپد جدید اپل ارائه شده است و امکانات گسترده تری را در اختیار کاربران قرار می دهد . اگر تا کنون برای خرید آیپد جدید دچار سردرگمی بودید ، با امکانات ارائه شده ، دیگر شک خود را به کنار بگذارد چرا که این تبلت بدون هیچ باگ و کندی می تواند ، هر آنچه که به آن نیاز دارید را با چیپست پیشرفته و امکانات به روز ، برای شما فراهم کند .

IPad 7

اگر یک آیپد جدید تهیه کنید یک سال اپل تی وی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد . همچنین برای تبلت IPad از سرویس اشتراک  بازی تازه معرفی شده شرکت اپل با نام Apple Arcade پشتیبانی می کند . IPad جدید در رنگ های نقره ای ، خاکستری و طلایی ارائه می‌شود که فضای حافظه در دو مدل برای آن انتخاب شده است که یکی  32 گیگابایتی و دیگری 128 گیگابایتی می باشد . یک مدل آیپد با امکان وای فای پلاس نیز وجود دارد که قیمت آن از 459 دلار آغاز می شود .

Apple IPad

 

منبع: صائین کالا نیوز


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :13
کل بازدید : 135682
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ