سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

در حالی که برخی اپلیکیشن‌ ها از جمله سیگنال و تلگرام برای دور زدن فیلترینگ و محدودیت‌ های اعمال شده به روش Domain Fronting روی آورده بودند، گوگل با به‌ روزرسانی سرویس App Engine خود،‌ کار را برای این اپلیکیشن‌ ها سخت کرده است.

شرکت گوگل به تازگی سرویس App Engine خود را به‌ روزرسانی کرده و به این ترتیب، امکان استفاده‌ ی اپلیکیشن‌ ها از قابلیت Domain Fronting را برای دور زدن فیلترینگ از بین برده است. تا پیش از این، برخی اپلیکیشن‌ ها مانند پیام رسان سیگنال (Signal) برای دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده در برخی کشورها از شبکه گسترده گوگل با استفاده از روش Domain Fronting استفاده می‌ کردند، اما پس از به‌ روزرسانی جدید گوگل، دیگر هدایت ترافیک اپلیکیشن‌ ها از این طریق امکان‌ پذیر نخواهد بود.

گوگل کار تلگرام را برای دور زدن فیلترینگ سخت کرد

کمپانی گوگل در رابطه با علت اتخاذ این تصمیم، فشارهای خارجی را تلویحا رد کرده و اعلام کرد حذف این قابلیت جزو برنامه‌ های بلند مدت این شرکت برای به‌ روزرسانی سرویس‌ های ابری بوده و اصولا قابلیت Domain Fronting هیچ وقت جزو قابلیت‌ های سرویس‌ های گوگل نبوده است.

مقاله‌های مرتبط:

به بیان دیگر، قابلیت DOMAIN FRONTING از خواص جانبی سیستم نرم افزاری خدمات ابری گوگل بوده و این شرکت هیچ‌ گاه قصد ارائه‌ ی چنین سرویسی برای هدایت غیر مستقیم ترافیک اپلیکیشن‌ ها را نداشته است و در آینده نیز برنامه‌ ای برای در دسترس قرار دادن آن نخواهد داشت.

چگونگی دور زدن فیلترینگ با Domain Fronting

Domain Fronting به سرویس‌ های اینترنتی اجازه می‌ داد تا از سرورهای گوگل به عنوان یک پراکسی (Proxy) استفاده کنند و به این شکل، ترافیک آن‌ ها جزو شبکه گوگل و تحت دامنه‌ ی Google.com محسوب می‌ شد. تاکنون اپلیکیشن‌ های مختلفی از این قابلیت برای دور زدن فیلترینگ در کشورهای مختلف استفاده می‌ کردند که از جمله آن‌ های می‌ توان به پیام رسان سیگنال، تلگرام، سرویس GreatFire.org و Psiphon اشاره کرد. همچنین برخی هکرها در یکی دو سال اخیر از این قابلیت برای پنهان‌ سازی رد پای خود در حملات سایبری استفاده کرده‌ اند.

ویژگی Domain Fronting، بیش از دو سال است که در دسترس قرار گرفته و به نظر می‌ رسد اقدامات اخیر برخی دولت‌ ها از جمله دولت روسیه برای مسدود کردن آی پی‌ های گوگل و سایر سرویس‌ دهندگان بزرگ خدمات ابری که به منظور فیلترینگ برخی اپلیکیشن‌ ها مانند تلگرام انجام می‌ شد، باعث شده تا گوگل تصمیم به حذف این قابلیت بگیرد.

 برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  

فورد موستانگ (Ford Mustang)، برای سومین سال پیاپی پرفروش‌ ترین خودروی اسپرت جهان شد.

سال 1964 برای علاقه‌ مندان خودروهای آمریکایی، به‌ خصوص پونی‌ کار افسانه‌ ای فورد موستانگ، شروع یک رابطه‌ ی عاشقانه‌ ی جاودانه بود. 54 سال از رونمایی موستانگ در آمریکا می‌ گذرد و روز‌ به‌ روز به تعداد طرفداران این مدل دوست‌ داشتنی اضافه می‌ شود. برای ثابت کردن محبوبیت فورد موستانگ (Ford Mustang)، کافی است در یکی از همایش‌ های خودرویی سرتاسر جهان حضور داشته باشید. افرادی که سخت‌ تر قانع می‌ شوند، نگاهی کوتاه به آمار فروش فورد موستانگ داشته باشند. در حقیقت برای سومین سال پیاپی، موستانگ پرفروش‌ ترین خودروی اسپرت دنیا شد. موستانگ در سال 2017، با فروش 125 هزار و 809 دستگاه در بازار جهانی به‌ عنوان پرفروش‌ ترین خودروی اسپرت جهان رسید.

فورد موستانگ (Ford Mustang)فورد موستانگ (Ford Mustang)

اریک مرک، تحلیل‌ گر شرکت خودرو سازی فورد، می‌ گوید:

مردم دنیا عاشق موستانگ شده‌ اند. موستانگ نمایانگر بهترین خودروی آمریکا از لحاظ طراحی، عملکرد فنی و آزادی است که بدون توجه به مکان، در تمام دنیا جذابیت دارد.

فورد موستانگ (Ford Mustang) در خانه، 81 هزار و 866 دستگاه فروش داشته که بنابراین، بهترین بازار فروش آن در آمریکا است. اما باید توجه داشت که حدود یک‌ سوم فروش جهانی موستانگ، در دیگر کشورها بوده است. نکته‌ ی مهم‌ تر فروش فوق‌ العاده‌ ی موستانگ در چین است. چینی‌ ها در سال گذشته‌ ی میلادی، 7 هزار و 125 دستگاه فورد موستانگ (Ford Mustang) خریداری کردند تا این پونی‌کار آمریکایی، پرفروش‌ ترین خودروی دو در این کشور آسیایی باشد.

مقاله‌های مرتبط:

فورد موستانگ (Ford Mustang)

فورد موستانگ (Ford Mustang)

پیوند بین پیشرانه‌ ی V8 و فورد موستانگ (Ford Mustang) جدانشدنی است. مصداق این ادعا، فروش بالاتر نسخه‌ ی موستانگ GT با پیشرانه‌ ی 8 سیلندر V شکل 5 لیتری در برابر دیگر تیپ‌ های آن است. فروش موستانگ در بازار جهانی از سال 2015 آغاز شد و تا به‌ امروز، عنوان پرفروش‌ ترین خودروی کوپه اسپرت جهان در اختیار پونی‌ کار محبوب فورد قرار دارد. سال 2016 موستانگ در اروپا نیز موفق بود و پرفروش‌ ترین خودروی اسپرت این قاره لقب گرفت. در حال حاضر موستانگ در 146 کشور مختلف عرضه می‌ شود (سال 2016 در 140 کشور در دسترس بود) و بر اساس آمار موجود، فروش آن در سطح جهانی در طول 3 سال، به 418 هزار دستگاه رسیده است.

فورد موستانگ (Ford Mustang)فورد موستانگ (Ford Mustang)

تیم مهندسی فورد برای به‌ روز نگه‌ داشتن محصول پرطرفدار این برند، در سال 2018 مدلی جدید رونمایی کرد که با قیمت پایه‌ ی 25 هزار و 680 دلار عرضه می‌ شود. موستانگ جدید با نمای جلو و عقب متفاوت‌، حذف پیشرانه‌ ی 6 سیلندر V شکل و انتخاب نوع بهینه‌ شده قدرتمندتر پیشرانه‌ های 8 سیلندر V شکل 5 لیتری و 4 سیلندر 2.3 لیتری توربو شارژ عرضه شد. پیشرانه‌ ی 8 سیلندر V شکل با قدرت 460 اسب بخار و گشتاور 570 نیوتن‌ متر و نوع 4 سیلندر توربو شارژ با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 475 نیوتن‌ متر بهینه شده‌ اند. هر دو نسخه‌ ی V8 و 4 سیلندر موستانگ برای انتقال قدرت به محور عقب از گیربکس 10 سرعته‌ ی اتوماتیک استفاده می‌ کنند.

فورد موستانگ (Ford Mustang)فورد موستانگ (Ford Mustang)

موستانگ جایگاه افسانه‌ ای خود را به مدت 54 سال حفظ کرده است. البته این پونی‌ کار دوست‌ داشتنی روزهای ناراحت‌ کننده‌ ای هم پشت‌ سر گذاشته؛ ولی با گذشت بیش از نیم‌ قرن، هنوز وفاداری طرفداران خود را از دست نداده است. ترکیب قدرت و طراحی زیبا سال‌ ها فقط در اختیار آمریکایی‌ ها بود؛ ولی امروز بیش از هر وقت دیگری موستانگ جهانی شده است. با توجه به تغییرات مدل جدید که بر اساس خواسته‌ های مشتریان همیشگی لحاظ شده است، احتمالاً موستانگ (Ford Mustang) در سال 2018 باز هم پرفروش‌ ترین خودروی کوپه اسپرت دنیا خواهد بود.

  برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  

بهترین گوشی ضد آب 2018

مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب یک ویژگی جذاب و یک نقطه قوت برای فروش بیشتر از یک مدل است. مقاومت یک گوشی و ضد آب بودن آن با کد حفاظت یا کد IP سنجیده می‌ شود که در کنار آن دو عدد قرار می‌ گیرد. این اعداد هر چقدر بزرگتر باشد یعنی مقاومت دستگاه در برابر آب بیشتر است. این مطلب بهترین گوشی‌ ضد آب 2018 را معرفی می‌ کند، گوشی‌ هایی که هر کدام در یک بخش خاص ویژگی بارزتری دارند.

بهترین گوشی ضد آب برای عکاسی و فیلمبرداری: ال جی وی 30

بهترین گوشی ضد آب

ال جی وی 30 بهترین گوشی هوشمندی محسوب می‌ شود که تا به امروز از طرف شرکت ال جی ارائه شده است. این گوشی هوشمند به لیستی منحصر بفرد از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری در کنار کد محافظتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مجهز شده است.

ال جی این گوشی هوشمند را به قابلیتی به نام حالت Cine Log مجهز کرده است تا بتواند این محصول را از نظر کیفیت فیلمبرداری هم نسبت به سایر گوشی های همراه در بالاترین رتبه ممکن قرار دهد. این گوشی هوشمند علاوه بر این کیفیت صدای بسیار خوبی نیز دارد.

ال جی وی 30 به خودی خود یک گوشی عالی است. اگر که می‌ خواهید یک گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب را خریداری کنید و علاقه‌ ای به گوشی های برند سامسونگ ندارید، این محصول می‌ تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. توانایی فیلمبرداری با کیفیت صدای خوب یکی دیگر از ویژگی‌ های برجسته این محصول به شمار می‌ آید.

بهترین گوشی ضد آب با سیستم عامل روان: گوگل پیکسل 2

بهترین گوشی ضد آب

گوگل می‌ گوید در ساخت گوشی پیکسل 2 خود به بازخورد کاربران گوش داده و این محصول را با کد محافظتی IP67 ارائه کرده است. این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید را بر روی خود دارد و به مدت 3 سال قبل از سایر گوشی‌ های اکوسیستم اندروید، بروزرسانی‌ های امنیتی و جدیدترین ویژگی‌ های این سیستم‌ عامل را دریافت می‌ کند.

بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که گوگل پیکسل راهکار گوشی های آیفون اپل را دنبال کرده است تا یک سخت افزار ساده را با کار کرد روان در اختیار کاربرانش بگذارد و این گفته هم صحت دارد. پیکسل 2 از سخت افزارهای خوبی هم بهره می‌ برد. این گوشی هوشمند مانند بیشتر گوشی های اندروید از چیپست اسنپدراگون 835 و یک رم 4 گیگابایتی بهره می‌ برد.

دوربین‌ های منحصر بفرد و اسپیکرهای جلویی از دیگر ویژگی‌ های برجسته این محصول هستند. گوگل پیکسل 2 مانند گلکسی اس 8 شاخص مقاومتی IP68 را بر روی خود ندارد، اما از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک در فاصله بسیار کوتاهی نسبت به این گوشی هوشمند ایستاده است.

در صورتی که می‌ خواهید از یک گوشی همراه اندروید دارای سیستم عامل تمیز استفاده کنید، گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال انتخاب‌ های بسیار خوبی برای شما هستند. این دو گوشی هوشمند اولین گوشی هایی هستند که از طرف گوگل با بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب عرضه شده‌ اند.

بهترین گوشی ضد آب از نظر ویژگی‌ های داخلی: سامسونگ گلکسی نوت 8

بهترین گوشی ضد آبزمانی که بحث از ویژگی‌ های یک گوشی همراه به میان می‌ آید، هیچ محصولی نمی‌ تواند با گلکسی نوت 8 سامسونگ رقابت کند. این گوشی زیبا کارایی بسیار خوبی دارد و هر آنچه را که انتظار دارید در کنار یک قلم کار آمد اس پن (S PEN) در اختیار شما می‌ گذارد. نوت 8 علاوه بر این به یک نمایشگر 6.3 اینچی زیبای QHD مجهز است و به کمک سخت افزارهای خود راندمان بسیار خوبی را از این پنل به شما هدیه می‌ کند.

این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار هم مقاوم سازی شده و در واقع یکی از بهترین گوشی ضد آب بازارامروز محسوب می‌ شود. می‌ توان گفت که تنها نقطه ضعف این گوشی هوشمند قیمت گران آن است؛ اگر چه بسیاری از کاربران علی رغم این محدودیت، گلکسی نوت 8 را به دلیل ویژگی‌ های منحصر بفردش خریداری می‌ کنند.

گلکسی نوت 8 یک گوشی تمام عیار است و این مطلوبیت را به دلیل داشتن شاخص مقاومتی IP68 برجسته‌ تر نشان می‌ دهد. نوت 8 نیز یکی از بهترین گوشی های هوشمند ضد آب است.

مقاله‌های مرتبط:

تست باتری و عملکرد نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

بهترین گوشی ضد آب از هر نظر: سامسونگ گلکسی اس 9

بهترین گوشی ضد آب

سال گذشته گلکسی اس 8 به عنوان بهترین گوشی مقاوم در برابر آب معرفی شد و از این رو به هیچ وجه غافلگیر کننده نیست که گلکسی اس 9، جانشین این محصول نیز امسال این لقب را به خود اختصاص دهد. گلکسی اس 9 تفاوت‌ های کمی با گلکسی اس 8 دارد، اما به واسطه همین تفاوت‌ ها نسبت به گوشی پرچمدار قبلی سامسونگ برجسته جلوه کند؛ اگر چه از شاخص مقاومتی IP68 هم بهره می‌ برد.

این گوشی هوشمند با داشتن این کد محافظتی شما را قادر می‌ سازد تا در عمقی بیشتر از یک متر از سطح آب برای مدت زمانی کافی (حدود 30 دقیقه) از این محصول استفاده کند و علاوه بر این بدون نیاز به خریدن کاورهای محافظ، در آب از مناظر و اشیا مورد علاقه خود فیلم و عکس بگیرید.

گلکسی اس 9 از هر لحاظ یک گوشی منحصر بفرد است و به همین دلیل اگر به دنبال یک گوشی عالی هستید که در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک هم مقاوم باشد، گزینه خرید بسیار خوبی برای شما محسوب می‌ شود.

سامسونگ گوشی گلکسی اس 9 پلاس را نیز مانند مدل استاندارد این محصول به کد حافظت IP68 مجهز کرده است. با این حال، گلکسی اس 9 استاندارد انتخاب بهتری برای شما محسوب می‌ شود؛ زیرا به دلیل داشتن ابعاد کوچک‌ تر راحت در یک دست شما قرار می‌ گیرد و البته قیمت مناسب‌ تری هم دارد.

چرا گلکسی اس 9 سامسونگ بهترین گوشی ضد آب است؟

سامسونگ می‌ داند که کاربران گوشی های همراه می‌ خواهند در هر زمان و مکانی از گوشی های خود استفاده کنند. این سازنده علاوه بر این می‌ داند که کاربران علاقه‌ ای به نصب کاورهای مختلف بر روی گوشی‌ های خود ندارند. گلکسی اس 9 در برابر باد، باران، برف و دیگر عوامل محیطی مقاوم است و نیازی به تجهیزات اضافی ندارد. پورت یو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی‌ متری هدفون و اسپیکر این گوشی هوشمند می‌ تواند بدون نیاز به پوشش‌ های محافظتی، در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت کنند.

کاربران همچنین می‌ خواهند که گوشی ضد آب آن‌ ها کاربرد آسانی داشته باشد؛ گلکسی اس 9 این ویژگی را هم در اختیار شما می‌ گذارد. این گوشی هوشمند به یک پردازشگر اسنپدراگون 845، حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی و نمایشگر تقریبا بدون حاشیه زیبا مجهز است. در واقع می‌ توان گفت که تعداد محدودی از گوشی های موجود در جهان، ضد آب یا غیر ضد آب، می‌ توانند ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی اس 9 سامسونگ را به شما هدیه کنند.

حرف آخر

زمانی که بحث از شاخص مقاومت در برابر نفوذ آب مطرح می‌ شود، گوشی های سری گلکسی S سامسونگ به عنوان برترین محصولات عرضه شده در بازار با این ویژگی معرفی می‌ شوند. گلکسی اس 9 چهارمین گوشی پرچمدار ضد آب عرضه شده توسط سامسونگ است. این گوشی هوشمند بدون نیاز به هیچ گونه ویژگی محافظتی برای پورت‌ های خود می‌ تواند در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت کند.

خوشبختانه شرکت‌ های اچ تی سی و ال جی هم در تلاش هستند که مانند شرکت سامسونگ گوشی‌ های خود را با قابلیت ضد آب بودن ارائه کنند و این موضوع یک خبر خوب برای کاربران علاقمند به گوشی‌ های ضد آب محسوب می‌ شود.

 برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  

ابوالفضل ابوترابی، عضو هیات رئیسه فراکسیون ولایی، از بسته شدن تلگرام (telegram) در اوایل اردیبهشت‌ ماه خبر داد. ترابی همچنین اعلام کرد که اینستاگرام و واتس اپ هم به مرور زمان فیلتر خواهند شد.

ابوالفضل ابوترابی، عضو هیات رئیسه فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با اعلام بسته شدن تلگرام (telegram) در اوایل اردیبهشت، گفت اگر شبکه‌ های اجتماعی خارجی مانند اینستاگرام و واتس اپ هم قوانین کشورمان را قبول نکنند، به مرور زمان بسته خواهند شد؛ کما این که حدود 4 پیام رسان خارجی با پذیرش قوانین ایران اعلام آمادگی کرده‌ اند.

بسته شدن تلگرام (telegram)

ابوترابی در مورد جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی که با حضور فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد، گفت فضای مجازی در تمام دنیا بر اساس قوانین کشورها اداره می‌ شود و حتما باید مجوز بگیرند. بسیاری از کشورها از جمله کره جنوبی، مالزی، روسیه، انگلیس و فرانسه نیز با فضای مجازی مخرب برخورد کرده‌ اند. وی به حضور مدیر فیس بوک در کنگره آمریکا نیز اشاره کرد و افزود دنیا اجازه نمی‌ دهد فضای مجازی یله و رها باشد. ما هم طبق تجربه دنیا بر این موضوع تاکید داریم که فضای مجازی باید در کشورمان حساب شده و با مجوز و تحت قوانین جمهوری اسلامی باشد.

 

مقاله‌های مرتبط:

عضو هیات رئیسه فراکسیون ولایی تاکید کرد:

اگر پیام رسان های داخلی و خارجی حاضر به رعایت قوانین ایران باشند می‌ توانند در کشورمان فعالیت داشته باشند. بر همین اساس، حدود چهار پیام رسان خارجی برای فعالیت منطبق با قوانین کشورمان اعلام آمادگی کرده‌ اند. ما بارها به تلگرام (telegram) پیشنهاد دادیم که فعالیتش را ذیل قوانین ایران ادامه دهد، ولی تلگرام این موضوع را قبول نکرد. اگر در ادامه راه، تلگرام یا بقیه پیام رسان های خارجی حاضر به پایبندی به قوانین ما باشند می‌ تـوانند فعالیتشان را ادامه دهند.

زمان بسته شدن تلگرام (telegram) و سایر پیام رسان‌‌های خارجی

وی خاطرنشان کرد که طبق شنیده‌ ها، در آینده نزدیک و احتمالا در اوایل اردیبهشت‌ ماه، تمامی پیام رسان های خارجی و در وهله اول، تلگرام در صورت عدم پذیرش قوانین کشورمان بسته می‌ شوند. ما نمی‌ خواهیم پیام رسانی را فیلتر کنیم، بلکه شرطمان رعایت قوانین کشورمان است. به همین دلیل برنامه زمان‌ بندی وجود دارد تا بعد از تلگرام (telegram)، سایر پیام رسان‌ ها همچون اینستاگرام و واتس اپ نیز در صورت عدم پایبندی به قوانین ایران به مرور زمان بسته شوند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین به افزایش ظرفیت پیام رسان های داخلی اشاره کرد و گفت از دی‌ ماه 96 تاکنون، ظرفیت پیام رسان های داخلی 10 برابر افزایش پیدا کرده و پنج پیام رسان داخلی یعنی گپ، بله، ایتا، سروش و ویسپی از جمله پیام رسان های داخلی هستند که با بیشترین ظرفیت در اختیار مردم قرار گرفته و می‌ توانند تا مرز 85 میلیون نفر را پوشش دهند. این پیام رسان‌ ها زیر نظر بانک مرکزی، صدا و سیما و بخش خصوصی هستند و قطعا در آینده نه چندان دور، کیفیتشان با کیفیت پیام رسان های خارجی همسان می‌ شود.

برای کوچ به پیام رسان داخلی آماده باشید

ابوترابی در خصوص فعالیت نسخه‌ های داخلی تلگرام (telegram) نیز اظهار کرد که موبوگرام و تلگرام طلایی، تحت لیسانس تلگرام فعالیت می‌ کنند، اما چون داخلی‌ تر هستند و بک آپ داخلی دارند فعلا در فاز بسته شدن قرار ندارند. وی در پایان به مردم توصیه کرد که از همین الان پیام رسان داخلی مورد نظرشان را انتخاب و نصب کرده و اعضای کانال‌ های تلگرامی‌ شان را برای حضور در پیام رسان های داخلی تشویق کنند.

برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در فروردین 1397 اعلام شد. شرکت ایران خودرو این طرح فروش را از دوشنبه 27 فروردین تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام به مشتریان خود ارائه می‌ کند.

 

مقاله‌های مرتبط:

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

  • موعد تحویل کلیه خودروها 30 روزه است.
  • تاریخ چک‌ ها در باز پرداخت 12 ماهه، 15 آبان 97 – 15 اردیبهشت 98 خواهد بود.
  • تاریخ چک ها در باز پرداخت 18 ماهه، 15 آبان 97 – 15 اردیبهشت 98 – 15 آبان 98 خواهد بود.
  • تاریخ چک‌ ها در باز پرداخت 24 ماهه، 15 آبان 97 – 15 اردیبهشت 98 – 15 آبان 98 – 15 اردیبهشت 99 خواهد بود.
  • مبلغ پرداختی به شرکت ایران خودرو جهت خودروهای ثبت نامی معادل بهای کارخانه بوده و سایر مبالغ مربوط به پرداخت‌ های قانونی و الزامی است.
  • پرداخت‌ های قانونی و الزامی عبارتند از هزینه‌ های مالیات شماره‌ گذاری، عوارض شهرداری، مالیات ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، پست و خدمات کارت طلایی برای خودروهای مشمول
خودرو رنگ‌های قابل عرضه قیمت مصوب فروش (تومان) مبلغ پیش پرداخت (تومان) مدت بازپرداخت مبلغ چک (تومان)
پژو 405 جی ال ایکس بنزینی مشکی، نقره‌ای، خاکستری متال 30 میلیون و 781 هزار و 700 18 میلیون 12 ماهه 7 میلیون و 747 هزار
18 ماهه 5 میلیون و 552 هزار
24 ماهه 4 میلیون و 490 هزار
پژو 405 جی ال ایکس دوگانه سوز مشکی، نقره‌ای، خاکستری متال 32 میلیون و 465 هزار و 600 18 میلیون 12 ماهه 8 میلیون و 709 هزار
18 ماهه 6 میلیون و 223 هزار
24 ماهه 5 میلیون و 22 هزار
پژو 206 تیپ 2 سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین، یاسی، بنفش 33 میلیون و 916 هزار و 900 18 میلیون 12 ماهه 9 میلیون و 647 هزار
18 ماهه 6 میلیون و 911 هزار
24 ماهه 5 میلیون و 591 هزار
پژو 206 تیپ 5 سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین، یاسی، بنفش 39 میلیون و 207 هزار و 600 20 میلیون 12 ماهه 11 میلیون و 643 هزار
18 ماهه 8 میلیون و 339 هزار
24 ماهه 6 میلیون و 746 هزار
پژو 206 صندوق دار V8 سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین، بنفش 39 میلیون و 930 هزار و 200 21 میلیون 12 ماهه 11 میلیون و 478 هزار
18 ماهه 8 میلیون و 221 هزار
24 ماهه 6 میلیون و 648 هزار
سمند ال ایکس EF7 بنزینی سفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود، آبی رویال 32 میلیون و 157 هزار و 200 20 میلیون 12 ماهه 7 میلیون و 372 هزار
18 ماهه 5 میلیون و 330 هزار
رانا LX سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، بنفش 36 میلیون و 745 هزار و 400 18 میلیون 12 ماهه 11 میلیون و 281 هزار
18 ماهه 8 میلیون و 61 هزار
24 ماهه 6 میلیون و 508 هزار

برای دیدن مطلب بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : صائین کالا نیوز

تلگرام

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :13
کل بازدید : 135684
کل یاداشته ها : 214


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ